به گزارش ایرنا احمد رفیعی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و 215 پایگاه جشن عاطفه در سطح استان ثابت و مابقی سیار است.
وی ادامه داد: امسال جشن عاطفه ها همانند سال های گذشته در 2 مرحله انجام خواهد شد که مرحله نخست 15 و 16 شهریور ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه ها 11 مهر ماه امسال در تمام مدارس سطح استان برگزار می شود، افزود: ابتدای سال تحصیلی جدید بیش از 117 هزار پاکت ویژه جشن عاطفه ها در بین دانش آموزان استان توزیع می شود و دانش آموزان در روز برگزاری جشن عاطفه ها پاکت های خود را تحویل مدارس خواهند داد.
رفیعی با بیان اینکه امسال پیش بینی می شود کمک های مردمی به جشن عاطفه ها 50 درصد افزایش یابد تصریح کرد: کمک های مردمی بین 9 هزار و 172 نفر دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد استان توزیع می شود.
وی یادآور شد: سال گذشته کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در جشن عاطفه ها یک میلیارد و 210 میلیون تومان بوده که 120 میلیون تومان در مدارس جمع آوری شده است.
معاون حمایت و توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یک هزار و 400 نیرو در برگزاری جشن عاطفه ها در استان همکاری می کنند، بیان کرد: نیکوکاران می توانند با شماره گیری کد #8877* ، واریز وجه به شماره حساب 0102102891005 نزد بانک صادرات شعبه مرکزی بیرجند و یا نرم افزار سکه در تلفن همراه برای یاری رساندن به نیازمندان واقعی جامعه مشارکت کنند.
وی شعار امسال جشن عاطفه ها را «لبخند مهر بسته به مهر شما» عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری این جشن بهره گیری از ظرفیت فرهنگی و اجتماعی جامعه، اشاعه فرهنگ نوع دوستی، ترویج سنت حسنه انفاق و رفع نیازهای دانش آموزان محروم با ایجاد فضای پرامید و نشاط است.
رفیعی همچنین از توزیع بیش از 9 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند با مشارکت این نهاد حمایتی، آستان قدس رضوی، موسسه خیریه حضرت رقیه(س)، خیران، حامیان و کمک های دولتی خبر داد.
9893 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.