به گزارش ایرنا محمد علی کوزه گر روز شنبه در آیین افتتاح 160 واحد مسکن معلولان خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز به صورت همزمان هزار و 573 مسکن در سراسر کشور تحویل داده شد که سهم خراسان جنوبی 160 واحد مسکونی است.
وی ادامه داد: همچنین 217 واحد مسکونی در لرستان، 201 واحد در کرمان، 132 واحد در فارس، 118 واحد خراسان رضوی، 113 واحد در کردستان و 107 واحد خراسان شمالی و در سایر نقاط نیز تحویل مددجویان بهزیستی می شود.
وی با اشاره به اهمیت جلب مشارکت های مردمی در توانمند سازی معلولان اظهار داشت: همه مردم جامعه باید برای توانمندسازی معلولان تلاش کنند.
استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم با تاکید بر این که زیبایی کار بهزیستی جلب مشارکت خیران است، گفت: امیدواریم با کمک خیرانی که از مردم و بطن جامعه هستند ، شاهد افزایش خدمات از جمله اشتغال و تهیه مسکن معلولان باشیم.
محمد مهدی مروج الشریعه خدمت به معلولان را یک افتخار دانست و افزود: با تمام امکان و توان در خدمت بهزیستی استان و معلولان هستیم.
همچنین در ادامه این مراسم یک واحد مسکونی خانواده دارای 2 معلول در شهرستان خوسف نیز به نمایندگی از 21 واحد مسکونی روستایی ویژه مددجویان معلولان افتتاح شد.
تقدیر از مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط به ساخت مسکن معلولان از دیگر بخش هایی این مراسم بود.
9893 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.