شب خونین دزفول با 7 کشته

شب گذشته در پی اختلافات خانوادگی مردی در روستای شاه آباد دزفول اعضای خانواده همسرش را با کلاشینکوف به رگبار بست که دست کم 7 نفر کشته شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران، سرهنگ حسین عیدی سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول در تشریح این خبر گفت: حدود ساعت ۲۲ و ۳۰دقیقه شب گذشته فردی بنام (ی_غ) به دلیل اختلاف خانوادگی با خانواده همسرش با سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی به اعضای خانواده کرده است.

وی افزود: در این حادثه تلخ تعداد ۷نفر از اعضای خانواده را داخل منزل به قتل رسانده و ۴ نفر دیگر نیز مجروح شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول افزود: نهایتا قاتل با همان سلاح اقدام به خودزنی نموده که به احتمال زیاد وی نیز فوت شود. این حادثه در روستای شاه آباد دزفول رخ داده است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز شنبه شب با تایید این خبر گفت: یک نفر در این درگیری با انگیزه اختلافات طایفه‌ای و خانوادگی و با استفاده از سلاح جنگی اقدام به قتل هفت نفر از اعضای یک خانواده کرده است.

محمد حیدری با بیان اینکه این درگیری یک مصدوم بدحال دیگر نیز دارد، افزود: قاتل اقدام به خودکشی کرده که در بیمارستان تحت درمان است و احتمال زنده ماندن او وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۲ دختر و پنج مرد در این تیراندازی کشته شده اند، گفت: پنج نفر از مقتولان عضو یک خانواده هستند و قاتل داماد آن‌ها بوده است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: احتمال درگیری طایفه‌ای بین این طایفه وجود دارد البته تدابیر لازم برای جلوگیری از این اتفاق اندیشیده شده است.

دیدگاه تان را بنویسید