شفر پُر رو شده و حق ندارد به سرپرست تیم توهین کند

پیشکسوت استقلال: شفر در امارات تبلیغ ریش تراش می کرد!/ جای حاجیلو بودم یقه شفر را میگرفتم

شفر سال گذشته در استقلال نتیجه گرفت اما اگر مرد است آن نتایج را امسال بگیرد‌. حاجیلو نباید اجازه دهد شفر با او اینگونه صحبت کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ حسن روشن درباره شکست ۳ بر یک استقلال تهران مقابل السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: من می دانستم استقلال تیم نیست و مقابل السد هیچ شانسی ندارد.
دشمن استقلال نیستم و هیچ چیز نمی خواهم، اما استقلال برای زمان نیم ساعت یا ۴۵ دقیقه ای بد نیست اما خوب هم نیست. برخی بازیکنان در حد استقلال نیستند و هیچ کدام از خارجی های تیم به درد نمی خورند. الحاجی گرو مقداری جنب و جوش داشت اما طارق همام و مارکوس نیومایر خیلی ضعیف هستند.
برخی بازیکنان فعلی در حد استقلال نیستند
او ادامه داد: فوتبال ایران جوان های خوبی دارد و درست نیست بازیکنان خارجی با این کیفیت براساس دلالی به کشورمان بیایند. روی شفر هم زیاد شده است و من ضعف را در اصغر حاجیلو می بینم چراکه سرپرست تیمی مانند استقلال باید ارج و قرب داشته باشد و نباید اجازه دهد سرمربی تیم اینگونه رفتار کند.
شفر پُر رو شده و حق ندارد به سرپرست تیم توهین کند
روشن افزود: شفر سال گذشته در استقلال نتیجه گرفت اما اگر مرد است آن نتایج را امسال بگیرد‌. حاجیلو نباید اجازه دهد شفر با او اینگونه صحبت کند.
باید شفر را می شست و کنار می گذاشت که مقابل این همه هوادار و دوربین های تلویزیونی با فردی که یکی از بزرگان باشگاه استقلال است، اینگونه صحبت نکند. تعویض های شفر اشتباه بود. نیومایر اصلا بازیکن نیست. من هم الان می توانم ضربه کاشته، پنالتی و کرنر را خوب بزنم. پنج دقیقه هم می توانم بازی کنم اما فوتبال اینگونه نیست.
خدا را صد هزار بار شکر می کنم که خودخواهی السدی ها سبب شد استقلال پنج تا شش گل دریافت نکند.
پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: خدا را قسم می خورم که نمی خواهم سرمربی استقلال شوم اما باید حرف پیشکسوت ها را گوش کرد. این همه هوادار که روز گذشته به ورزشگاه آمده بود، باید طلا گرفت. درست نیست بازیکن استقلال یک میلیارد بگیرد و هواداری که از صبح تا ۱۲ شب به ورزشگاه می آید اینگونه ناراحت شود.
جای حاجیلو بودم یقه شفر را می گرفتم و سر جایش می نشاندم
روشن در ادامه تصریح کرد: این تیم در لیگ ایران هم هیچ چیز نمی شود. شفر هم این موضوع را فهمیده است و مدام به همه می پرد‌. من اگر جای اصغر حاجیلو بودم، در زمان بگو مگو با شفر یقه او را می گرفتم و روی نیمکت می نشاندم.
او درباره عملکرد مهدی رحمتی و ناراحتی حسین حسینی از نیمکت نشینی گفت: مهدی رحمتی در بازی های اخیر عملکرد خوبی داشته است و به جز گل سوم مقصر گل های دریافتی استقلال نبود. وقتی تیم ۲ بر یک عقب است و به رحمتی پاس می دهند، او باید توپ را وسط زمین بفرستد نه اینکه بخواهد توپ را به مدافعان بدهد. مهدی رحمتی در این تیم بی تجربه عملکرد خوبی داشته است. او، پژمان منتظری و روزبه چشمی از بازیکنان باتجربه استقلال هستند.
شفر در امارات تبلیغ ریش تراش می کرد!
او افزود: شفر ۱۸ سال پیش در الاهلی دبی با ما همکاری می کرد. یک بازی می باخت می گفتند باید بیرونش کنیم و یک بازی می برد نظر مسئولان باشگاه برمی گشت. کمیته فنی باشگاه به او دستور داد باید از جوان ها استفاده کند و در نهایت هم در لیگ امارات چهارم شدیم که شفر را اخراج کردند. احمد خلیل هم که بعدها بهترین بازیکن آسیا شد از بازیکنان آکادمی ما بود.
روشن: شفر حق ندارد به سرپرست تیم توهین کند/ افتخاری از طریق دلال‌ها او را به ایران آورد/ این سر مربی خودش دلال است/جای حاجیلو بودم یقه شفر را میگرفتم


کارشناس فوتبال ایران درباره کارنامه شفر پیش از حضور در ایران بیان کرد: شفر از بازنشسته هایی بوده است که در شرکت های تبلیغاتی دبی فعالیت می کرد و ریش تراش تبلیغ می کرد. افتخاری از طریق دلال ها او را به ایران آورد و خود شفر هم دلال است. بسیاری از مربیان ایرانی از امثال شفر و کرانچار که با ۲۴ میلیارد هزینه سپاهان را به رتبه چهاردهم رساند و در ادامه سرمربی تیم ملی امید شد، بهتر هستند. نمی دانم در فوتبال ایران چه می گذرد.

به اعتقاد من نیومایر آلمانی اصلا بازیکن نیست
روشن درباره داد و فریادهای وینفرد شفر در جریان بازی با السد اظهار داشت: او در دبی از این کارها انجام نمی داد، اما فهمیده است ایرانی ها از این ادا و اطوارها خوششان می آید.

او تیم شانزدهم را تحویل گرفت و اگر آن را در رده دهم هم تحویل می داد همه تعریف می کردند اما با حمایت هواداران و غیرت بازیکنان، استقلال به قهرمانی جام حذفی و سومی لیگ رسید.
روشن: شفر حق ندارد به سرپرست تیم توهین کند/ افتخاری از طریق دلال‌ها او را به ایران آورد/ این سر مربی خودش دلال است/جای حاجیلو بودم یقه شفر را میگرفتم.
شفر زمان افتخاری صاحب نداشت و هر حرفی می زد قبول می شد اما فتحی مدیر توانمندی است که در بخش های دیگر مدیریت خوبی اعمال کرده است. با این وجود استقلال هوادارانی دارد که ابتدای بازی مقابل السد با تمام وجودشان تیم را تشویق کردند اما آخر بازی به بازیکنان و شفر فحش کشیدند. به همین دلیل فتحی باید حواسش را جمع کند و مدیریت قاطعی انجام دهد. شفر حق ندارد در حیطه وظایف سرپرست تیم دخالت کند اما اصغر حاجیلو هم نباید خودش را کوچک کند.

 

یک میلیارد پول را بازیکن می گیرد اما ناراحتی برای هوادار است
او درباره بی غیرت خطاب شدن بازیکنان استقلال از سوی هواداران گفت: آنها بی غیرت نیستند بلکه حدشان همین است. این بازیکنان در حد تیم استقلال نیستند اما بی غیرت هم نیستند. شاید در تیم های درجه ۲ بازیکن های خوبی باشند اما استقلال تیم درجه یکی است‌.
آنها نمی توانند خودشان را به سطح استقلال برسانند. خود شفر با دلالی بازیکنان خارجی افتضاح را به استقلال آورده است و به مامه تیام هم از طریق پسرش گفته بود باید پول بدهی. بهتاش فریبا هم اسناد این اقدام شفر را در اختیار دارد.
افتخاری از طریق دلال ها شفر را به ایران آورد و خود این مربی دلال است
روشن افزود: باید به حال تیمی که شفر برای استقلال بسته است گریه کرد. همه می گفتند پندار توفیقی بازیکنان بدی جذب کرده اما او هیچ چیز از فوتبال نمی فهمد. شفر آنها را رد می کرد اما آن نفراتی که خودش هم آورد هیچ چیز نیستند. بیش از حد شفر را گنده کردیم.

دیدگاه تان را بنویسید