گزارش جی پلاس؛

موبایلی با قابلیت های عکس و فیلم حیرت انگیز!

کمپانی گوشی‌سازی Red قرار است در ماه نوامبر از جدیدترین گوشی خود رونمایی کند که قدرت ضبط ویدئویی بالایی نسبت به گوشی‌های موجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی‌پلاس، با توجه به این که شکل و شمایل گوشی‌های هوشمند هر ساله بیشتر شبیه به هم می‌شوند، کمتر پیش می‌آید با رونمایی از گوشی جدید، شگفتی تازه‌ای در طراحی مدل‌های جدید خلق شود.

گوشی اندروید جدیدی موسوم به Hydrogen One (هیدروژن وان) تولید کمپانی Red قرار است تا ماه نوامبر معرفی شود. این کمپانی به تازگی و برای اولین بار تصاویر رسمی محصول نهایی این گوشی را منتشر کرده است.

red-hydrogen-one-4

برای این که گوشی «هیدروژن وان» یکی از متمایزترین گوشی‌ها نسبت به مدل‌های دیگر موجود در بازار شود، ویژگی‌های خاصی در آن به کار رفته که تقریبا در هیچ گوشی دیگری نمی‌توان مشاهده کرد. از بارزترین تفاوت‌های آن با دیگر گوشی‌ها، ضبط و نمایش ویدئوهای هولوگرافیک بدون نیاز به عینک است.

اما چیزی که  این گوشی را نسبت به گوشی‌های دیگر موجود در بازار متفاوت می‌کند، مجهز بودن آن به دوربین‌هایی با کیفیت سینمایی است و زوم سنگینی روی ویدئوها دارد. گوشی هوشمند «هیدروژن وان» Red قرار است دوم نوامبر سال جاری معرفی شود و قیمت اولیه‌ای معادل 1295 دلار تعیین شده است.

red-hydrogen-one-1

این مدل گوشی آلومینیومی به رنگ مشکی همراه با شیارهایی روی بدنه و لبه‌های گوشی طراحی شده است. رونمایی از مدل تیتانیومی آن به سال 2019 موکول شده است.

دیدگاه تان را بنویسید