توصیه قلعه‌نویی به حاج‌صفی: اگر لازم شد برای سپاهان رایگان بازی کن

امیرقلعه نویی سرمربی تیم سپاهان گفت: دوست دارم حاج صفی به خاطر سپاهان که در آن رشد کرده قید همه تیم های دیگر را بزند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ امیرقلعه نویی سرمربی تیم سپاهان در خصوص اخباری که در مورد بازگشت حاج صفی به جمع طلایی پوشان وجود دارد، با اشاره به اینکه تیم به او نیاز دارد گفت: یک توصیه به حاج صفی دارم. سپاهان دو فصل است که شرایط بسیار بدی داشته و همه تاثیر او را در تیم لیگ شانزدهم که در رتبه پنجم ایستاد دیدند. البته سپاهان سه فصل است که شرایط خوبی نداشته و امسال برای اینکه هواداران سپاهان مانند گذشته خوشحال شوند، به وجود بازیکنی مثل حاج صفی نیاز دارند.

 

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه حاج صفی از باشگاه سپاهان رشد کرده، صحبت های خود را اینگونه ادامه داد: احسان عزیز شما از فوتبال سپاهان رشد کردید و به فوتبال ایران معرفی شدید. به نظرم حتی اگر قرار است یک فصل مجانی هم برای تیمی که در آن رشد کرده ای بازی کنی، این کار را انجام بده. البته مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را برای جلب رضایت و حفظ شخصیت حاج صفی انجام می دهند و مطئنم که مبلغی در شان شخصیت و ارزش فنی است برای او درنظر گرفته اند.

قلعه نویی در ادامه با اشاره به زمان حضور خود در میادین فوتبالی و رد پیشنهاداتش به خاطر تعصبی که به استقلال داشت، افزود: من خودم سه بار پیشنهادات سایر تیم ها را با مبالغ مالی بالاتر از چیزی که در استقلال می گرفتم، به خاطر پیراهنی که بر تن داشتم رد کردم و فکر می کنم اگر حاج صفی هم این کار را انجام دهد و به سپاهان بازگردد، خیلی بیشتر از حالا به محبوبیت خود میان هواداران سپاهان اضافه می کند و بی شک این کار او برای همیشه در تاریخ باشگاه سپاهان باقی خواهد ماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید