در گفت و گو با جی پلاس؛

انتقاد دروازه بان اسبق پرسپولیس از بیرانوند/ گلری که ادعای بازی در بشیکتاش دارد باید بهتر عمل کند!

دروازه بان سابق پرسپولیس معتقد است پرسپولیس به شرطی که مرتکب اشتباه نشود، می تواند برابر الدحیل نتیجه خوبی را کسب کند

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان برانکو ایوانکوویچ روز سه شنبه در قطر مهمان تیم قدرتمند الدحیل هستند. سرخپوشان تهرانی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در بازی رفت با قهرمان لیگ قطر رو به رو می شوند. پیش از این دیدار و در هفته پنجم لیگ برتر، پرسپولیس در آبادان رودرروی صنعت نفت قرار گرفت و از گرمای شدید این شهر یک امتیاز به سوغات آورد.

وحید قلیچ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ با اشاره به تساوی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، درباره این بازی اظهار کرد: همه این بازی را دیدند. پرسپولیس چند موقعیت داشت اما نتوانست به گل برسد. به نظرم مساوی در گرمای شدید آبادان نتیجه خوبی است. پرسپولیس با وجود همه کاستی ها از نظر فنی خوب بود و می توانست به گل های دوم و سوم هم برسد اما نتوانست از موقعیت هایش بهره ببرد.

دروازه بان سابق پرسپولیس بازی این تیم برابر الدحیل را دشوار دانست و افزود: مقابل این تیم حق اشتباه نداریم. نباید اشتباهات بچگانه مرتکب شویم چرا که نمی توان جبران کرد.

او به گل نخست صنعت نفت آبادان که روی عکس العمل اشتباه علیرضا بیرانوند به وجود آمد اشاره کرد و به جی پلاس گفت: اگر بخواهیم روی اینگونه اشتباهات بچگانه گل بخوریم، جبران کردن گل های خورده سخت است. الدحیل، صنعت نفت نیست و می تواند هر تیمی را با مشکلات زیادی رو به رو کند. الدحیل برای تک امتیاز بازی نمی کند؛ در حالی که صنعت نفت به مساوی هم راضی بود. برخی ها می گویند پرسپولیس بازیکن ندارد اما من با این نظر مخالفم. دروازه بان پرسپولیس اگر اشتباه نکند، می توانیم بازی با الدحیل را با نتیجه خوبی به پایان برسانیم.

قلیچ درباره نقش بیرانوند در بازی با الدحیل می گوید: اگر اشتباهات بچگانه نداشته باشیم می توانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم. اشتباه جزئی از فوتبال است اما از گلری که ادعای بازی برای بشیکتاش را دارد، انتظار می رود بهتر از این عمل کند. انتظارمان از بیرانوند این است که اینگونه توپ ها را مهار کند و مانع از تلف شدن امتیازات شود.

دروازه بان سابق سرخ پوشان با اشاره به نیمکت نشینی بوژیدار رادوشویچ، ادامه داد: رادوشویچ قبل از نیمکت نشینی گلی را نخورده بود. دلیل نیمکت نشینی او را نمی دانم اما او گلر مسلطی است و به پرسپولیس کمک می کند.

او در واکنش به این سوال که فکر می کند پرسپولیس بتواند در تهران الدحیل را شکست دهد، می گوید: بازی با الدحیل در تهران و دوحه دشوار است. آن ها بهترین تیم غرب آسیا هستند. باید برنامه و تدارک ویژه ای برای این بازی در نظر گرفته شود. الدحیل تیم قدرتمندی است. اخیرا عملکرد این تیم را دیدم و خیلی خوب بازی می کنند.

دروازه بان پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از عملکرد این تیم در چند بازی گذشته، تاکید کرد: تیمی که ادعای قهرمانی در لیگ برتر را دارد، نباید سه مساوی متوالی بدهد. باید امتیازان نیم فصل نخست را به دست بیاوریم چرا که در نیم فصل دوم کار سخت تر است.

دیدگاه تان را بنویسید