حواشی کامل دیدار استقلال و فولاد خوزستان؛

اولین گزارشگر زن در در ورزشگاه آزادی/ دختر پسرنما دستگیر شد + تصاویر

اولین حاشیه بازی تیم های استقلال و فولاد خوزستان در فاصله یک ساعت مانده تا سوت آغاز بازی با حضور نخستین گزارشگر زن در ورزشگاه آزادی تهران رقم خورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تیم های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان در حالی از ساعت 20 و 15 دقیقه امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

هواداران فولاد بسیار خوشحال بودند و به پایکوبی و شادی پرداختند آنها بعد از دقیقه 75 که مرادیان موقعیت تک به تک را از مرتضی تبریزی دریافت کرد به شادی و پایکوبی پرداختند.

 هواداران استقلال علیه سروش رفیعی زمانی که در حال تعویض بود شعار سر دادند.

دقیقه 75 ناهماهنگی که بین وریا غفوری و نویمایر به وجود آمد باعث شد یک موقعیت برای استقلال از دست برود که بعد از این اتفاق اعتراض کوچکی از سوی غفوری به نوی مایر صورت گرفت. 

مرادیان دروازه‌بان فولاد هر زمان توپی را جمع می کرد با شعار از سوی هواداران استقلال از سوی خودش روبرو می‌شد. 

در طول نیمه دوم این بازی، هواداران استقلال به اتلاف وقت‌های احسان مرادیان دروازه‌بان فولاد اعتراض داشتند و حتی در صحنه‌ای فرشید اسماعیلی با این دروازه‌بان درگیری لفظی پیدا کرد.

از دست رفتن یک فرصت مناسب از سوی تبریزی، آه را از نهاد استقلالی‌ها بلند کرد تا آن‌ها به عملکرد مهاجمشان در آن صحنه معترض باشند.

شفر در اکثر دقایق نیمه دوم دیدار تیمش برابر فولاد را از کنار زمین دنبال می‌کرد و نکات مختلف تاکتیکی را با فریادهای بلند برای بازیکنانش یادآور می‌شد.

تعدادی از هواداران استقلال پیش از دقیقه ۹۰ تصمیم به ترک ورزشگاه گرفتند و از آزادی خارج شدند.

در پایان نیمه اول دیدار استقلال و فولاد سروش رفیعی و احسان مرادیان با هم جرو بحث کردند که ایوب والی با دست خود روی دهان گلر فولاد به قضیه پایان داد.

در ابتدای نیمه دوم شفر از عملکرد شاگردانش ناراضی بود و عصبانیت خود را از شرایط تیمش با حرکات دست نشان داد.

طارق همام قبل از حضور در زمین با شفر صحبت کرد.

هنگامی که بازیکنان ذخیره استقلال در کنار دروازه مشغول گرم کردن بودند ناظر بازی به آنها اعتراض کرد و از بازیکنان خواست به پشت تابلوهای تبلیغاتی بروند.

گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را حدود ٢٧ هزار نفر اعلام کرد.

در دقیقه ٧٠ بازی فرشید اسماعیلی به احسان مرادیان به خاطر معطل نگه داشتن بازی اعتراض کرد که طرفین با هم درگیری لفظی پیدا کردند.از این دقیقه هر توپی به سمت گلر فولاد می رسید استقلالی ها نسبت به مرادیان واکنش نشان دادند.

در یک صحنه توپ به دست بازیکن فولاد خوزستان برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. وینفرد شفر در این صحنه به شدت به داور چهارم اعتراض کرد.

روزبه‌ چشمی که روی نیمکت نظارگر بازی بود همانند مربیان کنار خط می‌آمد و با بازیکنان صحبت می‌کرد.

اواخر نیمه اول مرتضی تبریزی موفق به باز کردن دروازه فولاد شد، اما کمک داور آن را آفساید اعلام کرد. هواداران استقلال که پایین جایگاه خبرنگاران نشسته بودند با دیدن صحنه آهسته بازی در مونیتورها اعتقاد داشتند که این صحنه آفساید نبوده و به همین دلیل علیه داور شعار سر دادند.

سروش رفیعی در وقت‌های اضافه نیمه اول روی فرشید اسماعیلی مرتکب خطا شد و از داور کارت زرد گرفت و سپس از بازیکن استقلال عذرخواهی کرد.

* با تصمیم شفر میلاد زکی‌پور بین دو نیمه در زمین باقی‌ ماند تا آماده حضور در زمین شود.

هواداران استقلال با شعار (سهراب با معرفت به یادتیم تا ابد)یاد و خاطره لیدر فقید این تیم را گرامی داشتند.

در دقیقه ٢٢ یاد و خاطره منصور پورحیدری گرامی داشته شد.

یکی از بانوان طرفدار تیم استقلال با لباس مردانه وارد ورزشگاه شد که با شناسایی ماموران حاضر در ورزشگاه به بیرون استادیوم هدایت شد.

در اواسط نیمه اول مارکوس نویمایر برای گرم کردن به پشت دروازه رفت.

بعد از گلی که مرتضی تبریزی در موقعیت آفساید به ثمر رساند هواداران استقلال علیه داور شعار دادند.

پیش از آغاز دیدار دو تیم به مناسبت روز پزشک به دکتر امین نوروزی و کاوه ستوده تبریک گفته شد. 

 سیدحسین حسینی ، نویمایر، میلاد زکی‌پور، روح‌الله باقری، همام طارق، فرشاد محمدی‌مهر، روزبه چشمی و رضا آذری نیمکت‌نشینان تیم استقلال در مسابقه امروز هستند. 

روزبه چشمی بعد از پایان مصدومیت برای اولین‌بار در فصل جدید در فهرست 18 نفره تیم استقلال قرار گرفت. 

سید مهدی رحمتی با عکسی از سهراب سرابی لیدر فقید ‌آبی‌پوشان وارد زمین شد. 

پیش از شروع مسابقه داریوش شجاعیان در رختکن آبی‌پوشان حضور پیدا کرد. 

بازیکنان تیم فولاد قبل از شروع مسابقه به سمت تماشاگرانشان رفته و به ابراز احساساتشان پاسخ دادند. 

جواد قراب عضو هیات مدیره استقلال در ورزشگاه آزادی و در جایگاه ویژه نشسته است. 

فریدون اصفهانیان در جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی دو تیم است. 

علی خطیر ، داریوش شجاعیان، محسن کریمی دیگر نفراتی هستند که در جایگاه ویژه مسابقه دو تیم را از نزدیک تماشا می‌کنند.

هواداران تیم استقلال پرچم بزرگ آبی و مشکی رنگ این تیم را در همان ابتدای بازی روی سکوها باز کرده و به این شکل از تیم‌شان حمایت کردند. 

تعدادی از ماموران مستقر در ورزشگاه مشغول فیلم‌برداری از تماشاگران هستند تا در صورت تخلف تصاویر آنها را ثبت کنند. 

تعداد اندکی از هواداران فولاد خوزستان که حدود 100 نفر هستند در جایگاه هواداران پرسپولیس مستقر شده‌اند. 

بازیکنان تیم فولاد خوزستان با لباس یکدست قرمز وارد زمین شدند تا خود را گرم کنند که این موضوع با واکنش طرفداران استقلال روبرو شد. 

وینفرد شفر با شال آبی‌رنگی که به گردن دارد در کنار زمین شاهد گرم کردن بازیکنان تیمش است. 

فرشید باقری که بعد از درگذشت پدرش 2 روز در تمرینات تیم استقلال شرکت کرد امروز در ترکیب اصلی آبی‌پوشان حضور دارد ضمن آنکه هواداران استقلال با شعار باقری تسلیت با این بازیکن ابراز همدردی کردند. 

حسن بیت‌سعید بازیکن فصل گذشته تیم استقلال و کنونی فولاد توسط هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. 

 

درگذشت سهراب سرابی ملقب به «سهراب بوقی » باعث شده تا اعضای کانون مشوقین استقلال با پخش کردن تصاویری از وی در جایگا‌ه‌های مختلف یاد و خاطره این لیدر قدیمی تیم استقلال را گرامی بدارند. 

اسکوربورد ورزشگاه آزادی تصاویری از مدال‌آوران ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا را برای تماشاگران به تصویر کشید. 

مسئولان استادیوم آزادی داربست‌هایی را در جایگاه‌های طرفداران پرسپولیس قرار دادند و تعدادی از سکوها را همین داربست‌ها پوشانده تا راه درگیری احتمالی تماشاگران استقلال و فولاد را مسدود کنند. 

این در حالی است که درب ورزشگاه راس ساعت 18 به روی هوادران باز شده است و همزمان شدن این بازی با عید قربان موجب استقبال از هواداران با شیرینی و شربت شد. بازیکنان فولاد زودتر وارد زمین شدند و در حضور حدود 200 نفر از هواداران خودی مشغول گرم کردن خود شدند.

از نکات جالب توجه بازی امروز حضور اولین گزارشگر زن در ورزشگاه آزادی است که به همراه برادرش برای پوشش زنده رادیویی این بازی در ورزگاه حضور دارد.

886152_126

استقلال در هفته اول با نتیجه بدون گل برابر پیکان تهران متوقف شد و در هفته دوم نیز برابر ذوب آهن در فولادشهر با نتیجه 2 _2 متوقف شد. آبی پوشان هفته سوم نیز با نتیجه سه بر صفر تراکتورسازی را شکست دادند اما در هفته چهارم برابر پارس جنوبی جم با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید