در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛

بهداد سلیمی: مدال می گیریم تا دل مردم را شاد کنیم؛ امیدوارم شرمنده شان نشویم

بهداد سلیمی گفت: فرقی نمی کند من یا سعید، هر کدام که طلا بگیریم برای ایران است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس در اندونزی؛ خیلی ها از همین حالا روی مدال طلای بهداد سلیمی حساب باز کرده اند. از مردم قبل از سفر به جاکارتا که سوال می کردیم می گفتند: «طلا و نقره سنگین وزن برای ایران است. بهداد سلیمی و سعید علی حسینی دو طلایی کاروان خواهند بود.» بهداد هفته آینده به روی تخته خواهد رفت اما این روزها با جدیت در جاکارتا تمرین می کند تا بتواند دل مردم را شاد کند. با بهداد در سالن تمرین در اندونزی حرف زدیم. نکته اینجاست که او سعید در کنار هم تمرین می کردند و دوربین های رسانه های مختلف خارجی بودند که برای فیلمبرداری از این دو پهلوان ایرانی به سراغ شان می آمدند.

*تمرینات چطور است؟ بهداد سلیمی تا چه اندازه خودش را برای بازی های آسیایی آماده کرده است؟

در ماه های گذشته و به خصوص در هفته های اخیر تمرینات خوبی را انجام داده ام. شرایط خوب است و باید ببینیم که در مسابقات چه پیش می آید. ما که تمرینات مان را انجام داده ایم و حالا منتظر هستیم تا رقابت ها آغاز شود.

*خیلی از مردم ایران دوست دارند که بهداد سلیمی و سعید علی حسینی مدال طلا و نقره این رقابت ها را به دست بیاورند. به نظر خودت این اتفاق خواهد افتاد؟

مردم از ما توقع دارند. همیشه نگاه ها روی سنگین وزن است.امیدوارم شرمنده مردم نشویم. ما تلاش می کنیم تا مدال بگیریم که رنگ آن طلایی باشد.

*شما طلا می گیرید یا سعید؟ در هر صورت سعید هم رقیب سرسختی خواهد بود.

هدف اصلی ما موفقیت ایران است. فرق زیادی هم نمی کند.امیدوارم شرایط طوری پیش برود که مدال طلا و نقره برای ایران باشد. ما باید دل مردم را شاد کنیم و هم من،هم سعید و هم همه بچه ها هدفی غیر از این نخواهند داشت.

*سایر بچه ها چطور؟ نظرت درباره مدال آوری آنها چیست؟

بچه ها ماشاالله خوب تمرین کرده اند. فکر می کنم بتوانیم مدال های خوشرنگی کسب کنیم.

*کاروان ایران چطور؟ فکر می کنید رکورد دوره قبل شکسته شود؟

امیدوارم که این اتفاق بیفتد و ورزشکاران سایر رشته ها هم بتوانند مدال های خوشرنگی را کسب کنند.

*خیلی از ورزشکاران از میزبانی اندونزی ناراضی هستند. نظر شما چیست؟

به نسبت جایی که هستیم شرایط خوب است. من نمی دانم که امکانات باید چطور باشد. در هر صورت اتاق خوب، امکانات خوب و وضعیت غذایی شان هم که خوب است. در کل گله زیادی نیست. مگر چند روز اینجا هستیم؟ سالن تمرین ما نزدیک است، امکانات خوبی در اختیار ما قرار داده اند. همه وسایل نو هستند و همین امکانات را خیلی ها ندارند.»

دیدگاه تان را بنویسید