نامزدهای بهترین بازیکن سال یوفا معرفی شدند

«محمد صلاح» بازیکن مصری لیورپول به همراه «کریستیانو رونالدو» پرتغالی و «لوکا مودریچ» کروات با اعلام اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن سال اروپا انتخاب شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تارنمای خبری یورو اسپورت روز دوشنبه با درج این خبر نوشت: گل های محمد صلاح بازیکن مصری لیورپول در فصل 2017 – 2018 موجب شد تا این تیم انگلیسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. علاوه بر این، ستاره لیورپول، مسیر صعود تیم ملی کشورش را بعد از 28 سال به رقابت های جام جهانی هموار کرد.

در سوی مقابل، مودریچ و رونالدو با درخشش در بازی فینال لیگ قهرمانان مقابل لیورپول، به کسب سومین عنوان قهرمانی متوالی کهکشانی ها کمک شایانی کردند. این در حالی است که مرد کروات میانه میدان سفیدپوشان با بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش، تا فینال جام جهانی روسیه پیش رفت؛ فینالی هیجان انگیز که در نهایت با شکست کرواسی و قهرمانی فرانسه پایان یافت.

کاپیتان تیم ملی پرتغال و همبازی سابق مودریچ در رئال، در اقدامی غافلگیر کننده در تلاش برای تبدیل شدن به دومین بازیکنی که جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با سه تیم مختلف بالای سر می برد، سانتیاگو برنابئو را به مقصد تورین ایتالیا ترک کرد.

براساس اعلام یوفا، برنده نهایی عنوان مرد سال فوتبال اروپا در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا که طبق برنامه در موناکو فرانسه برگزار می شود، معرفی خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید