مهدی قائدی، کپی برابر اصلی نیمار بدون تمارض(عکس)

مهدی قائدی می توانست در برابر عربستان نمایش به مراتب بهتری داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس؛ تیم ملی امید ایران در اولین بازی خود در بازی های آسیایی به مصاف تیم عربستان رفت و با نتیجه 0-0 به کار خود پایان داد.

مهدی قائدی یکی از پرکارترینب زایکنان میدان بود و به واسطه حضور او در سمت چپ اکثر حملات از سمت او ترتیب داده می شد. قائدی در این مسابقه شباخت بسیار زیادی به نیمار در جام جهانی برای تیم ملی برزیل داشت.

بازیکنی که فشار زیادی بر روی دوشش حس می شد و به همین دلیل کارش نسبت به الباقی نفرات دو چندان سخت شده بود. قائدی در نیمه اول کاملا مهار شده بود اما در 45 دقیقه دوم با تکنیک ناب خود چند بار دفاع تیم حریف را به هم ریخت اما در زدن ضربات پایانی دقت نداشت و تکروی هایش کمی توی ذوق می زد.

قائدی از طرفی تنها بود و در محوطه جریمه بازیکنان زیادی تجمع نکرده بودند تا او بخواهد پاس بدهد. در کنار همه اینها تنها تفاوت قائدی با نیمار در این بود که او اصلا تمارض نکرد و اتفاقا دو سه بار هم توسط بازیکنان حریف متوقف شد اما داور اعلام خطا نکرد در حالی که واقعا توسط بازیکنان حریف سرنگون شده بود.

حال باید دید ستاره کوچولوی فوتبال ایران در بازی های بعدی چه کار می کند. قطعا زدن یک گل می تواند تا حد زیادی فشارها را از روی شماره 11 تیم امید بردارد.

43

 

42

 

41

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید