گفت و گوی جی پلاس با لژیونر جوان ایران در روسیه:

رضا شکاری: سردار بازیکن کلیدی روبین کازان است/ دوست داشتم در تیم ملی بازی کنم اما باشگاه مخالفت کرد

لژیونر فوتبال ایران از می گوید سردار آزمون برای موفقیت او تلاش زیادی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ رضا شکاری سال گذشته با 19 سال سن اهی روبین کازان روسیه شد تا همبازی سردار آزمون شود. این بازیکن جوان که در جام جهانی جوانان سال گذشته به ستاره تیم ملی ایران تبدیل شده بود، بعد از یک سال حضور روی نیمکت تیم روسی، بالاخره توانست اعتماد قربان بردیف را جلب کند و در بازی اخیر تیمش مقابل زنیت سنت پترزبورگ به میدان رفت.

با وجود تلاش یک نیمه ای رضا شکاری در کنار سردار آزمون، روبین کازان سه امتیاز این بازی را واگذار کرد اما هافبک – مهاجم جوان فوتبال ایران از بازی خودش رضایت دارد و امیدوار است بیش از این برای تیمش به میدان برود.

رضا شکاری

بازی سختی مقابل زنیت داشتیم

رضا شکاری در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ با ابراز خوشحالی از بازی کردن در ترکیب روبین کازان بعد از حدود یک سال، می گوید: خدا را شکر توانستم از نیمه دوم برای تیم بازی کنم. با اینکه بازی سخت و دشواری داشتیم، خوب بازی کردم.

او که به جای بخاروف، مهاجم اصلی این تیم وارد زمین شده بود و در کنار سردار آزمون قرار گرفت خاطرنشان کرد: تجربه خیلی خوبی را در این بازی به دست آوردم. فعلا در ابتدای راه هستم و تلاش می کنم از اعتماد مربیان تیم استفاده کنم و بیش از این ها به میدان بروم و سطح خودم را ارتقاء ببخشم.

امیدوارم فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشم

این مهاجم ایرانی روبین کازان با بیان اینکه امیدوار است کماکان فرصت بازی کردن در روبین کازان را به دست بیاورد، گفت: من بازی های کمی در ترکیب روبین کازان داشتم اما با نشان دادن مهارتم در تمرین، بردیف (سرمربی روبین کازان) من را در ترکیب گذاشت و در نهایت توانستم مقابل زنیت بازی کنم. امیدوارم باز هم این فرصت به من داده شود تا بتوانم برای تیم مثمرثمر باشم.

شکاری درباره شکست تیمش مقابل زنیت می گوید: زنیت  بهترین تیم روسیه است. ما بازی خوبی را مقابل این تیم انجام دادیم و می توانستیم مساوی یا برد هم کسب کنیم اما با یک گل باختیم. تا حدودی بدشانس بودیم. با این وجود تلاش می کنیم در بازی های آتی، نتایج بهتری را کسب کنیم.

رضا شکاری

سردار بازیکن بزرگی است

او درباره عملکرد سردار آزمون و بازی کنار هموطن ایرانی خود خاطرنشان کرد: سردار بازیکن بزرگی است. او از روز اول به من کمک کرد تا خیلی زود خودم را در روسیه پیدا کنم. از او تشکر می کنم. سردار از بازیکن های کلیدی روبین کازان است و می تواند نتیجه بازی را تعیین کند.

باشگاه با حضورم در تیم ملی مخالفت کرد

مهاجم روبین کازان درباره غیبت در اردوی تیم ملی امید و بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی، گفت: متاسفانه مسابقات باشگاهی روسیه شروع شده و همانطور که دیدید تیم روی من حساب باز کرده است. طبیعتا چون مسابقات در روزهای فیفا دی نیست با حضور من در تیم ملی موافقت نکردند ولی خودم دوست داشتم به تیم ملی کشورم کمک کنم چرا که این موضوع را افتخاری برای خودم می دانم. امیدوارم تیم ملی امید در مسابقات پیش رو موفق باشد و دست پر به ایران بازگردد.

رضا شکاری

شکاری درباره افزایش لژیونرهای فوتبال ایران در اروپا هم به جی پلاس گفت: این اتفاق نوید روزهای خوب برای فوتبال ایران می دهد. امیدوارم لژیونرهای ما با درخشش در تیم های خود به تیم های بزرگ تر و پنج لیگ معتبر دنیا منتقل شوند و در نهایت موجب سربلندی مردم ایران شوند.

دیدگاه تان را بنویسید