حرف های برانکو درباره حواشی روز گذشته در تمرین پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس،گفت: مشکل ایجاد شده در تمرین دیروز آنقدر سخت نبود که حل نشود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران،گفت: برنامه‌ای که داشتیم را انجام دادیم. مشکلی در تمرین ما نبود. این مشکلات آنقدر سخت نبود که قابل حل نباشد.

وی افزود: همه عضوی از خانواده پرسپولیس هستیم. سعی می‌کنیم با عملکردمان هواداران را شاد کنیم. هواداران از ما حمایت کنند و  تا همه در کنار هم شاد باشیم.

برانکو در مورد اینکه چرا این حوادث به وجود آمد و در این هفته در ورزشگاه‌ غدیر و ورزشگاه آزادی مشکلات زیادی به وجود آمد، تصریح کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی در حال رخ دادن است. به عنوان سرمربی پرسپولیس باید بگویم ما ورزشی رفتار می‌کنیم و کسی را تحریک نمی‌کنیم. البته دوست داریم همه مسابقات را ببریم. از این بابت که صحنه‌های دلخراشی در اهواز به وجود آمد ناراحت هستم. آنقدر سنگ به زمین آمد که شرایط عادی برای بازی نبود. بازیکنانی که سمت هواداران بودند برای فرار مدام به وسط زمین می‌آمدند. فوتبال مقوله‌ای برای جدایی مردم نیست بلکه همه می‌خواهند با فوتبال شادی و نشاط و وحدت درست کنند و مردم کنار هم باشند. ما می‌خواهیم به مردم و هواداران شادی بدهیم و همه با هم شاد باشیم همانطور که در جام جهانی شادی کردیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا فضای مجازی هم در به وجود آمدن این مشکلات موثر است، گفت: من که اینجا وظیفه تعیین مقصر را ندارم. شما خبرنگارید و این مسائل را دنبال می‌کنید. کار من فوتبال است.

وی در رابطه با اینکه برخی می‌گویند شروع درگیری‌ها از سوی پرسپولیس در بازی با فولاد بوده است، عنوان کرد: مگر با فولاد خوزستان در تهران چه کردند؟

خبرنگاری گفت در بازی هفته قبل هواداران پرسپولیس با هواداران فولاد درگیر شدند که برانکو در جواب اظهار داشت: این بحث بین هواداران در همه جای دنیا وجود دارد. نمی‌دانم چه کسی اول شروع به درگیری کرد. شما خبرنگار هستید و این مسائل در همه جا اتفاق می‌افتد.

سرمربی پرسپولیس در مورد آلودگی ناشی از دود که دیروز در محل تمرین پرسپولیس بود و اینکه آیا این مسئله برای سلامتی بازیکنان مضر نیست، عنوان کرد:‌ بله این مسئله برای سلامتی بازیکنان مضر است. باشگاه به این مسئله واکنش نشان داد و با افراد مسئول تماس گرفتند تا دیگر دود زباله سوزی ایجاد نشود.

برانکو در مورد اینکه آیا ممکن است محل تمرین پرسپولیس تغییر کند، گفت: به چه شکلی محل تمرین باید تغییر کند؟  قصد قهوه خوردن و رفتن به رستوران را نداریم و محل تمرین مثل رستوران نیست. این مسئله به این شکل نیست. وقتی زمانش برسد و بخواهیم زمین را حفظ کنیم ممکن است مکان زمین را مدت کوتاهی تغییر دهیم.

برانکو در مورد دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان، عنوان کرد: از شرایط مان راضی هستم. دو بازی را بردیم و تازه در اول لیگ قرار داریم. بازیکن جدیدی را هم نگرفتیم. در سطح مطلوبی بازی کردیم. البته می‌دانید روز جمعه با حریف با انگیزه‌ای بازی داریم. آنها مربی خیلی خوب و با تجربه‌ای مثل عبدالله ویسی دارند. انتظارمان این است که کار سختی داشته باشیم. به همه حریفان احترام می‌گذاریم. به تیمی هم که امروز برای بازی دوستانه آمده احترام می‌گذاریم و  در این مسابقه همن برای کسب پیروزی تلاش می‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید