گزارش جی پلاس از دیدار تیراندازان اعزامی به بازی های آسیایی با سید حسن خمینی

ملاقات صمیمانه پرچمدار و هم تیمی هایش با یادگار امام (س)

تیراندازان اعزامی ایران به بازی های آسیایی جاکارتا، چهل و هشت ساعت مانده به سفر آسیایی شان، در جماران با یادگار امام راحل (س) دیدار کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ غروب شنبه و در روزهای پایانی اقامتشان در تهران بود که میهمان جماران شدند. میهمان شدند به قصد دیدار و تجدید روحیه قبل از سفر به جاکارتا.

تمام تیراندازان اعزامی ایران به بازی های آسیایی آمده بودند جماران تا با یادگار امام (س) دیدار کنند. آن هم در شرایطی که دوشنبه شب راهی بازی های آسیایی خواهند شد و آخرین ساعات ماندن در تهران و همراهی خانواده را می گذراندند. همین عامل هم باعث شده بود تا خیلی هاشان به همراه خانواده هایشان به دیدار آیت ا... سید حسن خمینی بیایند. گل ماجرا هم کودک چهل و پنج روزه ای بود که تمام مدت را روی دست های پدر خوابیده بود و در پایان مراسم در آغوش یادگار امام(س) آرام گرفت.

دیدار صمیمانه ملی پوشان تیم تیر اندازی اعزامی به مسابقان آسیایی با سید حسن خمینی

در ابتدای این دیدار، علی دادگر رئیس فدارسیون تیراندازی در صحبتی کوتاه به معرفی ورزشکاران و مربیان حاضر در جلسه پرداخت و توضیح مختصری درباره شرایط تیراندازی ایران ارائه کرد. در ادامه هم نوبت به صحبت درباره دختران و زنانی شد که با توجه به شرایط این رشته می توانند بدون کوچکترین مشکلی از نظر حجاب در آن فعالیت کنند.

تیراندازی اولین رشته ای بود که زنان مسلمان ایرانی توانستند پس از انقلاب در رقابت های بین المللی اش شرکت کنند. امروز اما کار به جایی رسیده که این رشته را با زنان و دخترانش می شناسند. چهره هایی نظیر الهه احمدی و نجمه خدمتی که چندین و چند عنوان جهانی و آسیایی دارند و در جاکارتا هم شانس های اصلی تیراندازی ایران برای مدال آوری به شمار می روند.

حساب الهه احمدی اما جداست. او حالا با خصایص اخلاقی برجسته اش و نمونه مادری قهرمان، باید پیشاپیش  دیگر ورزشکاران ایران قدم بزند و پرچمدار کاروان ایران در بازی های آسیایی باشد.

او که در این روزهای پایانی حضورش در ایران و پس از پرچمدار شدن، مشغله بسیاری دارد، آخرین نفری از ورزشکاران بود که دست در دست پسر کوچکش به جماران آمد پسری که قطعا روزها و هفته‌های دشواری را در نبود مادر تجربه خواهد کرد اما قطعا کمی که بزرگتر شود به مادر قهرمانش افتخار خواهد کرد.

دیدار صمیمانه ملی پوشان تیم تیر اندازی اعزامی به مسابقان آسیایی با سید حسن خمینی

در دیدار تیراندازان با آیت ا... سید حسن خمینی، تمامی نفرات اعزامی به جاکارتا، بخشی از تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی کره، مربیان خارجی تیم ملی و مدیران فدراسیون حضور داشتند. در پایان مراسم هم هدایای فدراسیون به نفرات و مربیان اعزامی، توسط یادگار امام راحل (س) به آن ها اهدا شد.

کاروان تیراندازی ایران در بازی های آسیایی را در رشته تفنگ آقایان، مهیار صداقت، پوریا نوروزیان، امیر محمد نکونام و امیرسیاوش ذوالفقاریان و در تفنگ بانوان الهه احمدی، نجمه خدمتی، مه‌لقا جام بزرگ و آرمینا صادقیان تشکیل می دهند.

در رشته تپانچه و در بخش آقایان نیز جواد فروغی و ابراهیم برخورداری و در بخش بانوان آمیتیس جعفری، گلنوش سبقت الهی و هانیه رستمیان تیم ملی ایران را تشکیل می دهند.

در رشته تیراندازی به اهداف پروازی نیز علی حافظی، محمد حسین پرورش نیا، علی دوستی و رامتین بشارتی و در بخش بانوان سپیده سیرانی و شیوا فرح پور برای کشورمان به میدان خواهند رفت.

کاروان تیراندازی ایران دوشنبه شب راهی بازی های آسیایی می شود تا از روز جمعه رقابت هایش را در این بازی ها آغاز کند.

دیدار تیم تیراندازی

دیدگاه تان را بنویسید