تشویق حسینی و ماهینی باعث درگیری بین هواداران شد/سکوهای ملتهب درتمرین پرسپولیس

هوادارانی که امروز برای تماشای تمرین پرسپولیس به ورزشگاه شهید کاظمی آمده بودند، به خاطر اختلاف نظرهایی که در تشویق بازیکنان داشتند با یکدیگر درگیر شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.نکته جالب و حائزاهمیت تمرین امروز غیبت رییس کانون هواداران باشگاه بود که پیش از این همیشه در تمرین‌ها حضور داشت. او که حالا با بازیکنان دچار اختلاف نظر شدید شده امروز به محل تمرین پرسپولیس نیامد.

در آغاز تمرین هوادارانی که تعدادشان به حدود هزار نفر می‌رسید ابتدا تیم پرسپولیس را تشویق می‌کردند و برای استقلال کری می‌خواندند. البته آن‌ها لحظاتی هم برانکو ایوانکوویچ را هم تشویق می‌کردند اما به یک باره زمانی که تعدادی از هواداران تصمیم گرفتند حسین ماهینی و سید جلال حسینی را تشویق کنند روی سکوها به شکل عجیبی درگیری شکل گرفت.

تعدادی از لیدرها و رییس کانون هواداران باشگاه که فقط خواستار تشویق پرسپولیس بودند با افرادی که سید جلال حسینی و حسین ماهینی را تشویق می‌کردند درگیر شدند. در ادامه هواداران به دو بخش تقسیم شدند که بخشی از آن‌ها به سکوهای پشت دروازه رفتند و شروع به تشویق تک تک بازیکنان کردند.
 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید