گفت و گوی جی پلاس با هافبک آلمانی آبی ها؛

واکنش نیومایر به پوشاندن خالکوبی هایش: تابع قوانین ایران هستم/ استقلال همان مطلوب من است

هافبک آلمانی و باتجربه استقلال می گوید مشکلی با پوشاندن خالکوبی هایش ندارد و بر اساس قوانین فوتبال ایران آن ها را پنهان خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ مارکوس نویمایر در نخستین بازی خود برابر استقل دقایق بسیار کوتاهی به میدان  رفت اما در برد 3 بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی سهیم بود.

بعد از برتری سه گله استقلال مقابل سرخپوشان تبریزی، شفر هموطن خود را دقایقی بازی داد اما بعد از بازی اعلام کرد که او برای رسیدن به شرایط مطلوب نیازمند زمان است. هر چند مربی آلمانی قول داد که این تیم تا بای با السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شرایط مطلوب برسد.

مارکوس نیومایر در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ با تبریک پیروزی تیمش مقبل تراکتورسازی به هواداران استقلال، اظهار کرد: جو بسیار خوبی در ورزشگاه آزادی حاکم بود. از دیدن هواداران تیم مان خوشحال بودم. امیدوارم در بازی های آتی تمام ظرفیت ورزشگاه پر شود و از حضور هواداران مان بهره بیشتری ببریم.

او با تمجید از عملکرد استقلال مقابل تراکتورسازی، می گوید: بازی خوبی انجام دادیم. روند رو به رشدی داریم و می توانیم تا هفته های بعد بهتر از این هم بازی کنیم.

بازیکن آلمانی استقلال درباره رسیدن به روند مطلوب خاطرنشان کرد: مدتی طول می کشد تا با فوتبال ایران و سبک بازی استقلال هماهنگ شوم اما می دانم که به تیم خوبی آمدم و قطعا در این تیم موفق خواهم بود.

نیومایر درباره انتخاب استقلال نیز به جی پلاس می گوید: وقتی پیشنهاد استقلال را دریافت کردم، تحقیقاتی داشتم و از این پیشنهاد خیلی خوشحال شدم چرا که تحقیقاتم نشان می داد استقلال تیم بزرگی در ایران و آسیا است و با شفر اهداف بزرگی را در سر می پروراند. شفر مشاوره خوبی به من داد تا این تیم را انتخاب کنم. الان که در استقلال هستم، می بینم استقلال، همان تیم مورد نظر من است که هواداران زیادی دارد و برای رسیدن به اهداف بلند تلاش می کند.

او درباره خالکوبی هایش و اینکه باید آن ها با بپوشاند نیز می گوید: مسئله مهمی نیست. بالاخره این شرایطی است که در ایران وجود دارد و من تابع قوانین هستم.

دیدگاه تان را بنویسید