واکنش برانکو به اتفاقات دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انتظار دارد فدراسیون فوتبال نسبت به حوادث دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان اقدامی داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برانکو درباره اتفاقات حاشیه‌ای که پیرامون بازی تیمش با استقلال خوزستان رخ داد، گفت: ممکن است مشابه چنین اتفاقاتی در هر جایی  رخ دهد، اما از این مسئله تعجب می‌کنم که چرا آن اتفاقات در هفته سوم لیگ رخ می‌دهد! ما هنوز در ابتدای لیگ هستیم و برای انجام بازی فوتبال به اهواز رفتیم و درک نمی‌کنم که چرا این حرکات غیرورزشی رخ داده است.

امیدوارم فدراسیون اقدامی کند
وی افزود: پرتاب آن‌همه سنگ و اشیا به داخل میدان چه‌معنایی می‌تواند داشته باشد؟! می‌خواهم و البته امیدوارم فدراسیون فوتبال هرچه زودتر کاری در این زمینه انجام دهد تا دیگر شاهد تکرار این اتفاقات نباشیم.

2 سال پیش هم هر کاری در اهواز کردند تا ما ببازیم
سرمربی پرسپولیس در واکنش به این موضوع که دو فصل پیش هم نمونه چنین اتفاقی را در اهواز شاهد بوده و به‌نظر می‌آید در این مدت هیچ اقدامی برای جلوگیری از این اتفاقات در اهواز نشده است، عنوان کرد: بله، دو فصل پیش هم هر کاری کردند تا ما در اهواز بازنده باشیم و این کار را روز پنجشنبه هم تکرار کردند. می‌خواهم بگویم؛ فوتبال ورزشی است که همه از انجام و تماشای آن لذت می‌برند، در واقع ورزشی است برای ایجاد اتحاد بیشتر نه اینکه کارهایی شود که بین انسان‌ها تفرقه بیندازد. باز هم تأکید می‌کنم، امیدوارم فدراسیون برای حل این مشکل پیش‌قدم شود.

رفتارهای غیرورزشی را در هیچ جایی تأیید نمی‌کنم
برانکو در پاسخ به این سؤال که «اتفاقات حاشیه‌ای بازی استقلال ــ تراکتورسازی نشان داد برخی رفتارهای ناپسند در ورزشگاه‌های ما عادت شده است. این موضوع می‌تواند در آینده برای فوتبال ایران بد باشد؟»، اظهار داشت: من بازی استقلال ــ تراکتورسازی را ندیدم که بخواهم راجع به اتفاقات آن صحبت کنم، اما رفتارهای غیرورزشی را در هر جایی که رخ دهد، تأیید نمی‌کنم.

خوشحالم 2 دروازه‌بان خیلی خوب داریم
وی در واکنش به این موضوع که نیمکت‌نشینی رادوشویچ برای او تصمیم سختی بود، چرا که این دروازه‌بان در دو بازی نخست پرسپولیس در لیگ عملکرد خوبی داشت، تصریح کرد: رادو خوب نه، عالی است، درست مثل بیرانوند. در واقع ما دو دروازه‌بان خیلی خوب داریم و اینکه در هر بازی از کدام‌یک از آنها استفاده کنم، تصمیم سختی نیست، چرا که هر یک به میدان بروند، خیال ما راحت است.

می‌خواهیم از بازی با الدحیل لذت ببریم
برانکو با اشاره به حساسیت بازی تیمش مقابل الدحیل و اینکه هواداران پرسپولیس نگران این بازی هستند، خاطرنشان کرد: از منِ مربی گرفته تا بازیکنان، مدیریت باشگاه و همچنین هواداران همه نگران بازی با الدحیل هستیم و می‌دانیم که چه بازی سختی در انتظارمان است. الدحیل یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و ما باید از بازی با این تیم لذت ببریم. افتخار می‌کنیم که هم‌اکنون در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم و سعی می‌کنیم از حضورمان در این مرحله و بازی مهمی که در پیش داریم، لذت ببریم.

دیدگاه تان را بنویسید