گفت و گوی جی پلاس با مدافع جوان استقلال؛

فرشاد محمدی مهر: این شرایط کافی نیست؛ استقلال باید بهتر شود/ مدیون پارس جنوبی هستم

مدافع استقلال می‌گوید تیمش بازی خوبی مقابل تراکتورسازی انجام داده اما باید بهتر از این شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ استقلال در سومین دیدار از لیگ برتر فوتبال ایران توانست به نخستین برد خود دست پیدا کند. شاگردان شفر در این دیدار تراکتورسازی تبریز را با سه گل شکست دادند و ضمن گرفتن انتقام شکست در بازی‌های اخیر، خود را به جمع تیم‌های بالای جدول رساند.

مدافع 24 ساله استقلال در این دیدار عملکرد خوبی در جناح راست داشت و توانست بخشی اط حملات تیمش را از این سمت طراحی کند.

فرشاد محمدی مهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛  با ابراز خوشحالی از بازی تیمش و کسب سه امتیاز مسابقه گفت: این برد را به هواداران مان تقدیم می‌کنم. سه امتیاز خوب را به دست آوردیم. نسبت به بازی گذشته بهتر بودیم و توانستیم موقعیت های خوبی را خلق کنیم.

مدافع استقلال با اشاره به بازی هجومی این تیم مقابل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تراکتورسازی تیم بزرگی است و بازیکنان شاخصی را در ترکیب خودش دارد اما ما با ساماندهی بهتر نسبت به بازی‌های گذشته توانستیم در همه خطوط دفاعی و هجومی بهتر بازی کنیم. باید تلاش مان را دو چندان کنیم و بازی به بازی بهتر شویم.

او درباره خط حمله آتشین استقلال نیز تاکید کرد: با اضافه شدن بازیکنان هجومی مانند تبریزی، گرو، نویمایر، طارق و ... بهتر هم می‌شویم. باید تا بازی با السد به شرایط ایده‌آل دست پیدا کنیم و بتوانیم در آسیا به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

محمدی مهر درباره تقابل استقلال با تیم سابق در هفته چهارم گفت: پارس جنوبی تیم قابل احترامی است و برای من زحمات زیادی کشیده است. من خودم را مدیون این تیم می‌دانم اما الان بازیکن استقلال هستم و تلاشم را برای برد استقلال انجام می‌دهم. از هواداران استقلال  می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و به دور از هر گونه مشکلی تیم‌مان را تشویق کنند تا سه امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم.

مدافع استقلال درباره جا افتادن در ترکیب این تیم افزود: خوشحالم که جزوی از ترکیب اصلی استقلال هستم. البته این کافی نیست و باید بهترین بازی‌ها را برای این تیم ارائه دهم.

دیدگاه تان را بنویسید