جی پلاس؛

بشار و طارق علیه تیم ملی ایران!

دو بازیکن عراقی اسقتلال و پرسپولیس مهره های کلیدی تیم ملی عراق در جام ملت های آسیا هستند و مقابل تیم ملی ایران نیز بازی خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ با اضافه شدن طارق همام به استقلال، جمع بازیکنان عراقی در ایران تکمیل شده و سرخابی های پایتخت با حضور طارق و رسن قصد بیمه کردن خط هافبک خود را دارند.

هر دو بازیکن عراقی هم سن و سال هستند و در یک باشگاه فوتبالشان را شروع کردند و از قضا در تیم ملی هم به طور همزمان بازی کردند.

نکات مشترک زیادی درباره همام طارق و بشار رسن وجود دارد اما مهمترین ویژگی هر دوی آن ها در زمستان سال جاری بازی در لیگ برتر ایران و حضور در پرطرفدارترین تیم های آسیا است. بدون شک تا شروع جام ملت های آسیا همام طارق و بشار رسن شناخت خوبی را فوتبال ایران به دست می آورند و تجربه خوبی را در آسیا کسب می کنند و می توانند از همین فرصت علیه تیم ملی ایران استفاده کنند.

عراق که در سال های گذشته به گربه سیاه تیم های ملی تبدیل شده، در جام ملت های آسیا 2019 امارات با ایران همگروه شده است و بدون شک به شکست مقابل تیم ملی فکر می کند چرا که دو بازی اخیر ایران و عراق به سود این تیم عربی به پایان رسیده است.

در جام ملت های پیش رو، عراق از دو بازیکن جوان و تازه نفس خود یعنی رسن و طارق بیشترین استفاده را خواهد برد و می تواند از شناخت کامل این دو بازیکن نسبت به ویژگی فوتبالیست های ایران سود لازم را ببرد. هر چند در حال حاضر بخش عمده ای از ترکیب تیم ملی را بازیکنان لژیونر تشکیل می دهند اما شناخت دو مغز متفکر خط هافبک عراق از نحوه بازی بازیکنان ایرانی منجر به سودمندی عراق خواهد شد.

بشار رسن و و همام طارق با وجود داشتن 22 سال سن، بازی های ملی زیادی را برای تیم ملی کشورشان انجام دادند و از نظر تجربه بین المللی در وضعیت مناسبی هستند و می توانند به مهره های کلیدی عراق در جام ملت های آسیا تبدیل شدند.

دیدگاه تان را بنویسید