هیچ چیز بازی نرمال نبود!

برانکو: در نیمه اول دفاع راست نداشتیم و در نیمه دوم دفاع چپ!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به این نکته تأکید کرد که بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان نرمال نبوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. حرفی در مورد بازی ندارم. شما سؤال کنید، چون بازی اصلاً نرمال نبود. بازی نکته فنی نداشت که بخواهم در مورد آن صحبت کنم. ما در نیمه اول دفاع راست نداشتیم و در نیمه دوم دفاع چپ! داور 10 بار بازی را به خاطر سنگ و ترقه متوقف کرد، اما فقط چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و این واقعاً جای تعجب دارد.

سرمربی تیم پرسپولیس در واکنش به این سؤال که «آیا شما روی نیمکت عصبی بودید یا نه، چرا که بارها به بازیکنان اعتراض کردید؟»، عنوان کرد: من عصبی نبودم. ما برای برد به اینجا آمده بودیم و از بازیکنان می‌خواستم که به چه شکل عمل کنند. سعی می‌کردم به آنها انگیزه و روحیه بدهم.

وی در پاسخ به این سؤال که «به نظرتان بازی کیفیت لازم را داشت یا خیر؟»، یادآور شد: در هوای بالای 50 درجه نمی‌شود انتظار بازی باکیفیت را داشت. هوا طبیعی نبود و قطعاً در آبادان ما با همین شرایط به میدان خواهیم رفت. به‌هرحال این منطقه از کشور در این فصل هوایش بسیار گرم است و کاری از دست ما بر نمی‌آید. این شرایط برای تیم‌هایی که هجومی بازی می‌کنند و برای برد به میدان می‌روند مانعی بزرگ برای رسیدن به هدف‌شان است. برعکس برای تیمی که دنبال نباختن است شرایط بهتر است و راحت‌تر دفاع می‌کند.

برانکو در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگار اهوازی مبنی بر اینکه تیم استقلال خوزستان را چگونه دیده است، تصریح کرد: من فقط درباره تیم خودم صحبت می‌کنم. فقط می‌توانم به حریف بابت یک امتیازی که کسب کرده تبریک بگویم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

در پایان خبرنگار دیگری راجع به تأثیرگذاری جو ورزشگاه بر کیفیت بازی پرسید که برانکو با عصبانیت گفت: شما از من بهتر می‌دانید. دیدید که هیچ چیز نرمال نبود!

دیدگاه تان را بنویسید