تارتار: ضعف‌های نساجی را به دلیل بازی‌های بعدی فاش نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: برخلاف جریان بازی به نساجی پنالتی دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بعد از بازی مقابل نساجی مازندران، گفت: بازی واقعا یک بازی جذاب بود و حضور تماشاگران دو تیم به این جذابیت کمک کرد. بازی را خوب شروع کردیم و بر خلاف جریان بازی روی بی‌تجربه‌ بودن بازیکن‌مان پنالتی دادیم.

وی افزود: ما روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم. بعد از گل به خاطر شرایط جوی و آب و هوایی نساجی به بازی مسلط شد و زیرکی یکی دو بازیکن باعث ضربات ایستگاهی شد. دفاع ما روز خوبی پشت سر گذاشت. ما روی زدن ضربات خوب کار کردیم و دفاع فوق‌العاده‌ای داشتیم. من از بچه‌ها تشکر می‌کنم که در این شرایط جوی بازی کردند. از هواداران هم تشکر می‌کنم از جنوب به شمال آمدند و سنگ‌تمام گذاشتند.

تارتار در ادامه در پاسخ به این سوال که شما از ناحیه خاصی حمله می‌کردید آیا حریف را آنالیز کرده بودید، عنوان کرد: صحیح نیست من نقاط ضعف حریف را بگویم چون نساجی هفته‌های آینده هم بازی دارد. ما برای این بازی برنامه داشتیم، حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و شناخت خوبی داشتیم.

سرمربی پارس جنوبی درباره داوری این بازی، خاطرنشان کرد: پیام حیدری از داوران خوب، جوان و البته با تجربه است. سال گذشته هم قضاوت‌های خوبی داشت هر چند امروز در 2-3 صحنه معترض بودیم. در پنالتی هم به بازیکن خودمان معترض بودیم و بین دو نیمه او را تعویض کردیم. او نباید خطا می‌کرد.

تارتار خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم.آماده بودیم با امتیاز برگردیم. کسی انتظار قهرمانی از تیم ما ندارد اما امیدوارم به جایگاه مناسبی برسیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره حضور محمد نوری در زمین پرسید، تصریح کرد: اجازه دهید این تصمیمات را ما بگیریم.

سرمربی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند مشکلات را مرتفع کنند. ما هم بازیکنانی را جذب می‌کنیم که انگیزه داشته باشند. چه جوان باشند چه با تجربه برای ما مهم است که با انگیزه بازی کنند.

تارتار درباره وقت تلف کردن بازیکنان در زمین، یادآور شد: ما بیشتر وقت تلف کردیم یا بازیکنان نساجی که یک بر صفر جلو بود؟ هدف ما کنترل بازی بود. نساجی پایین‌تر از ما در جدول است اگر می‌برد بالاتر می‌آمد. ما استراتژی خودمان را داریم و امتیاز جمع کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه عادلانه بود، گفت: بله چون نه ما نه حریف، مستحق برد نبودیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید