رقابت های بسکتبال جوانان آسیا؛

ایران به نیوزیلند باخت و سهمیه مسابقات جهانی را از دست داد

تیم بسکتبال جوانان ایران با قبول شکست مقابل نیوزیلند، موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی نشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های بسکتبال جوانان آسیا در تایلند صبح امروز تیم جوانان ایران مقابل نیوزیلند به میدان رفت و با نتیجه 87 بر 72 شکست خورد. با این نتیجه شاگردان محسن شاه‌علی سهمیه رقابت‌های جهانی را از دست دادند.

ایران در حالی مقابل نیوزیلند قرار گرفت که هر سه مسابقه مرحله مقدماتی خود مقابل اندونزی، قزاقستان و ژاپن را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. نیوزیلند نیز در مرحله گروهی هند و تایلند را شکست داده و مقابل استرالیا باخته بود تا به عنوان تیم دوم گروه C به مرحله بعدی برسد. این تیم در یک هشتم نهایی نیز بحرین را برده بود.

امتیازاتی که بازیکنان ایران در دیدار با نیوزیلند کسب کردند، به شرح زیر است:

امیرحسین علی یاری دهکردی ( 11 امتیاز) ، بهشاد عرب زاده ( 19 امتیاز) ، امیرحسین رضایی فر( 6 امتیاز) ، ستار شیخ (3 امتیاز) ، محمد تقی‌لو(6 امتیاز)، عشاق حاتمی‌فر( 3 امتیاز) ، احسان دلیرزهان( 9 امتیاز) ، متین آقاجانپور( 6 امتیاز)، پدرام فکوری( 2 امتیاز) ، علی کاشانی( 5 امتیاز) ، رضا مرادی ( 2 امتیاز)

نتایج کوارترها:

کوارتر نخست: 21 بر 14 ایران

کوارتر دوم: 21 بر 17 نیوزیلند

کوارتر سوم: 25 بر 15 نیوزیلند

کوارتر چهارم: 24 بر 22 نیوزیلند

در مجموع 87 بر 72 به سود نیوزیلند

در پایان این دیدار جیمز ویلیام مورس از نیوزیلند با 26 امتیاز، 14 ریباند، یک توپ ربایی و یک بلاک به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد. ضمن اینکه بهشاد عرب‌زاده 19 امتیاز، ریباند، دو توپ ربایی و یک بلاک داشت و بهترین بازیکن ایران بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید