درودگر عنوان کرد؛

اشکان دژاگه به بازی با استقلال می رسد

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت که هافبک جدید این تیم مقابل استقلال به میدان می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، صادق درودگر درباره شرایط تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در آستانه دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: خدا را شکر تیم ما در آمادگی کامل است و مصدومی نداریم. باشگاه به وظایف خود عمل کرده و منتظریم بازیکنان در این مسابقه، کیفیت و توانایی خود را نشان دهند.

وی در پاسخ به سؤالی درباره صدور ITC و کارت بازی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه گفت: کارت بازی و ITC شجاعی صادر شده است. ITC دژاگه هم به احتمال فراوان امروز (چهارشنبه) می‌رسد. CPU و نامه فسخ قرارداد دژاگه از طرف باشگاه قبلی او صادر شده است. دلیلی ندارد ITC امروز نیاید و این بازیکن را به بازی مقابل استقلال می‌رسانیم. دژاگه روز گذشته در تمرینات شرکت کرد و بسیار سرحال بود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد استقبال پرشور هواداران این تیم از تمرینات تراکتورسازان تصریح کرد: سرمربی تیم ما، روزهای یکشنبه را که کارهای تاکتیکی نمی‌کنیم، برای حضور هواداران آزاد اعلام کرده است و تماشاگران استقبال خوبی از تیم خود می‌کنند. ما به هواداران در مسابقات و تمرینات نیاز داریم و حضور پرشور این هواداران در بازی با استقلال، این دیدار را گرم‌تر می‌کند. هواداران ما سنجیده و بابرنامه در ورزشگاه حاضر می‌شوند و پیوند باشگاه و هواداران می‌تواند موفقیت‌های ما را بیشتر کند.

درودگر که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این پرسش که آیا هواداران تراکتورسازی از همراهی تیم خود در دیدار هفته سوم محروم هستند یا خیر، خاطرنشان کرد: مشکلی از این لحاظ نداریم و هواداران ما در این بازی حاضر خواهند شد.

وی درباره درصد حضور هواداران تراکتورسازی در دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: طبق قانون اگر ورزشگاه پُر شود، 10 درصد به تیم میهمان تعلق می‌گیرد. اگر ورزشگاه پر نباشد، تعداد بیشتری از هواداران ما می‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند. باید ببینیم هواداران با اسم و آی‌دی خاصی بلیت می‌خرند و اینکه آیا صندلی‌های ورزشگاه فراهم است یا خیر. متأسفانه این زیرساخت‌ها در ورزشگاه‌های ما فراهم نیست. هر چقدر هم بگوییم 10 درصد ورزشگاه به تیم میهمان تعلق می‌گیرد، این اتفاق به صورت قطعی نمی‌افتد.

مدیرعامل باشگاه تراکتوسازی در مورد انتظارات تماشاگران این تیم از شاگردان جان توشاک گفت: هواداران فهیم ما می‌دانند انتقال باشگاه به بخش خصوصی زمان برد و زمان کافی برای جذب بازیکن نداشتیم. ما در لیست خود چهار سهمیه بزرگسال، یک بازیکن لیگ برتری، یک بازیکن خارجی و بازیکن امید خالی داریم. ما هنوز نتوانستیم بازیکنان موردنظر خود را جذب کنیم. مطمئن باشید با درایت باشگاه، بازیکنانی را به تیم اضافه می‌کنیم تا مدعی قهرمانی باشیم.

درودگر با بیان اینکه هواداران تراکتورسازی باید به خوبی از این تیم حمایت کنند، تصریح کرد: ما در دیدارهای خانگی حتی دوست نداریم صندلی یک تماشاگر خالی باشد. همان‌طور که وقتی 9 نفره بازی کنیم، نمی‌توانیم به موفقیت ایمان داشته باشیم. از آنها خواهش می‌کنم همه بیایند و ورزشگاه را پُر کنند تا امتیازات خانگی را برای رسیدن به عنوان قهرمانی کسب کنیم.

وی در مورد مشکلات مالکیتی زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی و سایر باشگاه‌های تحت مدیریت او، با اشاره به انتقال تیم دسته اولی ماشین‌سازی به ارومیه خاطرنشان کرد: زنوزی یک هولدینگ دارد که شرکت‌ها و باشگاه‌های مختلف زیر نظر آن هستند. یک تیم در حال انتقال است و باشگاه دوم به نام شخص دیگری است. قرار است باشگاه به مردم آذری زبان ارومیه واگذار شود. استان آذربایجان غربی با استان کردستان هم‌مرز است که بازیکنان بزرگی به فوتبال ایران داده‌اند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص نبود تبلیغات محیطی در بسیاری از دیدارهای برگزار شده در شهرستان‌ها در دو هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: ما در تبلیغات محیطی، تولدی دوباره داشتیم. 13 سال برای تبلیغات محیطی، پول را به شرکت‌ها می‌دادیم و هنوز به پول خود نرسیده‌ایم. اکنون سازمان لیگ تبلیغات محیطی را انجام می‌دهد، اما انعقاد قراردادهای جدید زمان می‌برد. مقاومت‌های زیادی وجود داشت، شرکت‌هایی بودند که با ما همکاری نمی‌کردند و افرادی بودند که نمی‌خواستند منافع‌شان به خطر بیفتد. با توجه به اینکه تجربه نویی را پشت سر می‌گذاریم، ممکن است در برخی شهرستان‌ها  تبلیغات محیطی نداشته باشیم که از هفته چهارم، این مشکل حل می‌شود.

درودگر ادامه داد: اسپانسر به خوبی جذب شده است و می‌توانیم با دست باز به باشگاه‌ها کمک کنیم. سال گذشته پولی به دست ما نرسید که به باشگاه‌ها بدهیم. هر تولدی یک خروجی دارد و باید این آسیب‌ها را به جان بخریم. این کار با درایت اعضای سازمان لیگ و حمایت آقای تاج انجام می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید