دژاگه: توقع قهرمانی فشار را روی تراکتورسازی زیاد می‌کند

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: ما سعی و تلاش می‌کنیم اما نباید از اول توقعات را بالا ببریم. این مسئله به تیم فشار می‌آورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اشکان دژاگه در مورد حضورش در تراکتورسازی گفت: خیلی خوشحالم در تراکتورسازی هستم. پیشنهادات زیادی داشتم. خوشحالم که با شجاعی به تراکتورسازی آمدم. تمرینات خوبی را در آغاز راهمان انجام دادیم و امیدوارم بتوانیم هواداران خوب تراکتورسازی را خوشحال کنیم.

وی افزود: خیلی‌ها به ما گفته بودند هواداران تراکتورسازی بسیار پر شور و زیاد هستند. در فرودگاه هنگام ورود و در اولین تمرین این استقبال را مشاهده کردیم. امیدواریم هواداران را خوشحال نگه داریم.

دژاگه در ادامه یادآور شد: صبر مهم است. بازیکنان جدیدی اضافه شدند. طرفداران دوست دارند در هر بازی برنده شویم اما به وقت نیاز است. تراکتورسازی تیم خوبی است و بازیکنان جوانانی دارد. هواداران وقت بدهند و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد دیدار با استقلال در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت:‌بازی خیلی مهم و سختی است. استقلال تیم بزرگی است. هواداران زیادی دارند. ما هم قطعا هواداران زیادی داریم. بازیکنان جدید باید تلاش کنند. بازی خوبی خواهد شد. امیدوارم ما بهتر بازی کنیم و برنده شویم.

هافبک تراکتورسازی در مورد توقع قهرمانی از تراکتورسازی، گفت: ما سعی و تلاش میکنیم اما نباید از اول توقعات را بالا ببریم. این مسئله به تیم فشار می‌آورد. باید بازی به بازی پیش برویم. الان یک بازی بزرگ در پیش داریم. اینکه بتوانیم خودمان را بالای جدونل نگه داریم این قدم خوبی است. لیگ تازه شروع شده اسست. کارمان بسیار سخت است. همین که بالای جدول باشیم خودش بسیار خوب است. توقع قهرمانی می‌تواند باعث ایجاد فشار و استرس روی تیم شود. بازیکنان خارجی جدیدی به تیم آمدند و مربی بزرگی هدایت تیم را بر عهده گرفته است. باید اجازه دهیم کار به خوبی پیش برود. یک رقابت وجود دارد و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دژاگه در مورد اینکه همسرش اصالت آذری دارد و آیا می‌تواند جمله‌ای را به ترکی بیان کند، گفت: فعلا چیز زیادی یاد نگرفتم اما من هم مثل مسعود شجاعی می‌گویم یاشاسین تراکتور یاشاسین آذربایجان.

دیدگاه تان را بنویسید