حرف های شفر درباره تفاوت استقلال و تراکتورسازی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: باید با بازیکنان جوان کار کنیم و خیلی این کار را دوست دارم ولی به زمان نیاز داریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وینفرد شفر گفت: برنامه‌ ریزی کرده بودیم که از ابتدای لیگ بازی‌های خوبی‌مان را شروع کنیم. یکسری اتفاقات افتاد که باعث شد هفته‌های اول خوب نباشیم و امتیازات کامل را نگیریم، ولی این باعث نمی‌شود از اهدافی که داشتیم صرف‌نظر کنیم.

وی اضافه کرد: 2 بازی اول ما خوب بود بویژه بازی با ذوب‌آهن. باید به بازیکنان فرصت بیشتری بدهیم و بازی به بازی بهتر می‌شویم و فکر می‌کنم در بازی آینده می‌توانیم بهتر شویم و امیدوار هستم که بتوانیم ببریم. مطمئنم هواداران ما حامی ما هستند و ما را درک می‌کنند که  بازیکنان جوانی مثل سجاد آقایی و اللهیار صیادمنش داریم.

شفر افزود: بعضی از بازیکنان دیر به جمع ما اضافه شدند و زمان می‌برد که به هماهنگی برسیم و تا دیدارهای ما در لیگ قهرمانان آسیا به آمادگی می‌رسیم. السد یکی از بهترین تیم‌هایی است که ما با آنها بازی داریم. تفاوت ما با باشگاه تراکتورسازی این است که آنها خیلی پول و البته به دلار خرج کردند. ما باید با بازیکنان جوان کار کنیم و خیلی این کار را دوست دارم ولی به زمان  نیاز داریم.

شفر تصریح کرد: ما بازیکنان معمولی را از دست ندادیم، لیدرها و بازیکنان بزرگ‌مان را از دست دادیم. نمی‌توانم به بازیکنانی که به تیم اضافه شدند بگویم که بزرگتر تیم هستید، آنها یک مقدار به زمان نیاز دارند تا در جمع تیم قرار بگیرند. به صورت عادی شما 6 تا 8 هفته قبل از شروع مسابقات تیم‌تان را آماده کنید. اردوی پیش‌فصل‌مان را داشتیم ولی بعضی از بازیکنان دیر به ما اضافه شدند و امیدوارم با انجام تمرینات بهتر و بهتر شوند. مهاجمانی مثل روح‌الله باقری و صیادمنش داریم و باید ببینیم در روزهای آینده برای تبریزی چه شرایطی پیش می‌آید.

وی در خصوص حضور الحاجی گرو در استقلال گفت: باید ببینیم تا آخر هفته کدام بازیکن می‌آید و چه اتفاقی رخ می‌دهد.

شفر در واکنش به این مسئله که بازیکنان جوان در استقلال و پرسپولیس با مشکلاتی که در نقل و انتقالات این دو تیم به وجود آمد مورد استفاده قرار گرفتند، اظهار داشت: بله این همان نکته‌ای است که گفتم و اگر شما به سابقه من نگاه کنید بازیکنان زیادی بوده‌اند که از تیم‌های پایه آمدند و به بازیکنان خوبی تبدیل شدند. امید نورافکن و مجید حسینی فصل گذشته آمدند و امیدوارم در آینده هم این کار را انجام دهیم و اکنون هم برای آینده استقلال کار می‌کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا در ایران به بازیکنان جوان کمتر بها داده می‌شود، گفت: من اینجا هستم که این موضوع را عوض کنم. سال گذشته تا حدودی این کار را انجام دادم و این فصل هم می‌خواهم این کار را ادامه بدهم.

 

دیدگاه تان را بنویسید