گزارش جی پلاس؛

بازی‌های آتاری در خودروهای جدید!

کمپانی تسلا به زودی امکان استفاده از نرم‌افزارهای بازی‌های آتاری را در مدل‌های S، X و 3 ایجاد می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی‌پلاس، صاحبان خودروهای مدل‌های S، X و 3 تسلا به زودی می‌توانند نوعی آپدیت جدید نرم‌افزار سرگرمی کلاسیک بازی‌های آتاری را مانند Pole Position روی نمایشگرهای تعبیه شده در داخل خودرو دریافت کنند. فرمان خودرو به عنوان دستگاه کنترل بازی عمل می‌کند و علاوه بر آن، سیستم party & camper mode نیز تعبیه شده است.

ایلان ماسک در توییتی اعلام کرده است که به زودی و در ماه آینده دو ویژگی جدید را در نرم‌افزار رایگان V9.0 عرضه می‌کند. اولین ویژگی، party & camper mode است که قدرت لازم برای فعال شدن سیستم‌های صوتی، دستگاه‌های قدرتی، حفظ کنترل دما، جریان هوا و نور انتخابی را به باتری خودروی تسلا می‌دهد. این قابلیت با نزدیک شدن بیش از حد به خودروی جلویی، راننده را با ایجاد صداهایی هوشیار می‌کند.

ویژگی دیگر، شامل آپدیت جدید بازی‌های کلاسیک آتاری است. خودروهای تسلا به نمایشگرهای فوق‌العاده‌ای که دارند، دکمه‌ها و کلیدهای شماره‌گیری که برای کنترل بهتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، مشهور هستند. ایلان ماسک امیدوار است که تسلا بتواند بازی‌های اختصاصی و منحصر به این شرکت را متناسب با نمایشگر به کار رفته در خودرو، گوشی موبایل تولید کند.

بازی‌هایی تحت عنوان Tempest، Missile Command و Pole Position جزو آپدیت‌های جدید بازی کلاسیک آتاری هستند. زمانی که کاربر بخواهد بازی کند، باید خودرو را متوقف کند تا فرمان را به عنوان دستگاه کنترل بازی استفاده کند و برای این کار تنها اعمال حرکت کوچکی روی فرمان کفایت می‌کند و به دامنه حرکتی بالایی نیاز ندارد، بنابراین چرخ‌های خودرو حرکت چندانی نمی‌کنند.

دیدگاه تان را بنویسید