عجیب ترین گجتی که شیائومی معرفی کرد+ عکس

کمپانی شیائومی سطل زباله ایی را طراحی کرده است که به نظر می رسد شرایط جالبی را به همراه خواهد داشت. این سطل زباله هوشمند هنوز به مرحله فروش نرسیده است اما قرار است با قیمت ۳۰ دلار فروخته شود . این سطل زباله هوشمند شرایط خوبی را برای کاربران رقم می زند و به نظر می رسد در محیط های که کودکان تردد دارند بسیار مورد استقبال قرار گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شیائومی که به غول تکنولوژی چینی مشهور است تمام لوازمی که برای برترین شرکت تکنولوژی تبدیل شدن را دارد این کمپانی از موبایل و تبلت گرفته تا سطل زباله و پیچ گوشتی را روانه بازار می کند و بدون شک به واسطه امکانات خوب و قیمت مناسب مورد توجه کاربران قرار می گیرد این کمپانی سطل زباله ایی را ساخته است که به کاربران این اجازه را می دهد تا شرایط خاصی را تجربه کنند. زمانی که یک شیء به طور قابل توجهی بزرگ (مانند بدن انسان) نزدیک به آن است، باز شده و زمانی که شی دور می‌شود، بسته می‌شود. این عملکرد مانع از توقف ورود مگس‌ها و پشه‌ها در سطل زباله می‌شود.

فاصله تشخیصی این سطل ۳۵ سانتیمتر است، بنابراین قبل از اینکه سطل آشغال هوشمند شیائومی بتواند باز شود، باید خیلی به آن نزدیک باشید. بنابراین قبل از اینکه سطل آشغال هوشمند شیائومی بتواند باز شود، باید خیلی به آن نزدیک باشید. توجه داشته باشید که پوشش در این سطل زباله را می‌توان قفل کرد، به طوری که بچه‌ها نتوانند به راحتی به مواد کثیف درون آن دسترسی پیدا کنند و به راحتی به مواد کثیف درون آن دست بزنند.

این قابلیت برای محیط های که کودکان در آن جا رفت و امد دارند به نظر بسیار مفید می آید و باید انتظار حضور همچین محصولاتی را در این محیط ها داشته باشیم.

البته این مورد تنها قابلیت سطل زباله هوشمند شیائومی نیست و علاوه بر این، این سطل زباله دارای یک عملکرد تغییر کیسه و مهر و موم کردن اتوماتیک نیز می‌باشد، بنابراین می‌توانید بدون استفاده از دست، زباله را بسته بندی کرده و به راحتی سر کیسه‌های زباله را ببندید. ظرفیت این سطل ۱۵٫۵ لیتر است و با یک کیسه زباله ضد پاره شدن مخصوص همراه می‌باشد و خیال کاربران را از پاره شدن کیسه زباله راحت می کند.

البته شیائومی در این محصول نشان داده است که لازم نیست کیسه را به طور دستی در یک ماه در یک شرایط محیطی معمولی عوض کنید. از لحاظ عمر باتری، سطل آشغال هوشمند شیائومی دارای یک باتری بزرگ و با ظرفیت است که می‌تواند تحت شرایط عادی حدود ۳۵ روز استفاده شود. علاوه بر این، این سطل زباله هوشمند همچنین دارای یک نوار LED می‌باشد‌ که در تاریکی به کاربر کمک می‌کند تا بتوانند بدون روشن کردن چراغ سطل زباله خود را پیدا کنند

 

دیدگاه تان را بنویسید