حرف های سرمربی آبی پوشان پس از تساوی مقابل ذوب آهن؛

شفر: دروازه‌بان های هر دو تیم جلوی موقعیت‌ها را گرفتند/ غفوری به جام جهانی هم می‌رفت همین عملکرد را داشت

سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، تیمش به مانند میزبان اصفهانی خود نمایش خوبی داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وینفرد شفر پس از تساوی 2 - 2 استقلال مقابل ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ برتر گفت: امروز بازی خوبی بود از جانب دو تیم. می‌دانستیم ذوب‌آهن به نسبت فصل گذشته سبک متفاوتی خواهد داشت و به دنبال استفاده از روی زمین خواهد بود و کمتر از توپ‌های هوایی استفاده می‌کند. در کل بازی گرمی برای هر دو تیم بود، هر کدام شانس‌های لازم برای تغییر نتیجه بازی و پیروزی را داشتند.

وی در مورد موقعیت‌هایی که استقلال و ذوب‌آهن از دست دادند، تصریح کرد: بله، در نیمه اول تیم‌ها فرصت‌هایی برای زدن گل داشتند. یک صحنه هم ما موقعیت خوبی داشتیم که دروازه‌بان ذوب‌آهن گرفت. در واقع هر دو دروازه‌بان جلوی موقعیت‌ها را گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: از هر دو گلی که خوردیم، ناراحتم. هر دو گل روی ضربه کرنر بود. مشکل ما این بود که باید توپ دوم را مهار می‌کردیم. درباره ضربات ایستگاهی خودمان هم خوشحال نیستم، چون ضربات ایستگاهی زیادی داشتیم و باید استفاده می‌کردیم.

شفر در رابطه با تغییرات تیمش به نسبت فصل گذشته عنوان کرد: هدف ما تشکیل تیم جدید با استفاده از بازیکنان جدید است. بازیکنانی چون رضا آذری جوان هستند و زمان بیشتری برای کامل شدن نیاز دارند. ما تیام را از دست دادیم، اما روح‌الله باقری به جای او در خط حمله بازی می‌کند.

این مربی آلمانی در نشست خبری پس از بازی هم تصریح کرد:  فکر می‌کنم بازی امروز از جانب هر دو تیم خوب بود و هر کدام شانس‌هایی برای پیروزی داشتند. برای بار اول است که در تیمم می‌بینم که از روی دو ضربه کرنر گل می‌خوریم. ما نباید توپ را وسط زمین از دست بدهیم. این اولین امتیاز ما در زمین ذوب‌آهن بود و باید به این تیم تبریک بگویم، چون تیمش امروز خوب بازی کرد.

«ما باید در رتبه‌های بالای جدول حضور داشته باشیم»، سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما نتوانستیم در این بازی از ضربات ایستگاهی استفاده کنیم، همین‌طور در دیدار برابر پیکان. ما باید بیشتر صحبت کنیم، چون باید همان کاری که در تمرینات انجام دادیم، در بازی‌ها هم انجام دهیم. در بین دو نیمه تیم را تغییر دادم و یک هافبک در وسط زمین گذاشتیم و دو هافبک پشت مهاجم بازی کردند. همین مسئله باعث شد تا بازی را به تساوی بکشانیم. یکی از مشکلات‌مان این است که برخی از بازیکنان از جمله علی کریمی و نیومایر دیر به ما اضافه شده‌اند و زمان نیاز دارند که با ما هماهنگ شوند.

شفر با اشاره به گل‌هایی که وریا غفوری به ثمر رساند، گفت: وریا امروز دو گل زد. او در سمت راست خط دفاعی ما بازی می‌کرد و شاید اگر به جام جهانی هم می‌رفت، همین عملکرد را داشت.

در ادامه نشست خبری، خبرنگاران اصفهانی به شفر گفتند که چرا در کنفرانس‌های خبری قبل از بازی در اصفهان حضور پیدا نکرد و به خاطر همین مسئله نمی‌خواهند سؤالی از او بپرسند. در این بین احسان بعیدی، مدیررسانه‌ای ذوب‌آهن توضیح داد که وقتی پرواز استقلال دیر وقت است، امکان برگزاری کنفرانس وجود ندارد!

شفر در این مورد به خبرنگاران گفت: قول می‌دهم برای بازی بعدی در نشست خبری حضور پیدا کنم. دفعه قبل اصفهان را گشتم. اینجا مکان‌های تاریخی خوبی از جمله کلیسا دارد. باید به مدیرعامل ذوب‌آهن هم تبریک بگویم و تشکر کنم که ما را برای افتتاح رختکن ورزشگاه فولاد دعوت کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش در اصفهان تمرین نکرد، گفت: ارتفاع اصفهان زیاد است. به همین خاطر تمرین در این شرایط برای بازیکنان سخت و دشوار است.

 

دیدگاه تان را بنویسید