آمار فرزندخواندگی دختران مجرد در سال ۹۶

معاون امور اجتماعی بهزیستی شهر تهران گفت: سال گذشته 12 دختر مجرد تهرانی از بهزیستی فرزندخوانده گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زهره غلامعلی زاده معاون امور اجتماعی بهزیستی شهر تهران به تشریح جزئیات فرزند خواندگی فرزندان بهزیستی برای دختران مجرد در شهر تهران پرداخت و  اظهار داشت: سال گذشته 12 دختر مجرد ساکن پایتخت از بهزیستی فرزندخوانده گرفتند.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس قانون سن دخترانی که از بهزیستی  فرزند خوانده گرفتند، بالای 30 سال است و دارای انواع مشاغل دولتی و آزاد هستند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی شهر تهران همچنین تصریح کرد: برخی از دختران دریافت کننده فرزندخوانده دختران کارآفرینی هستند که به لحاظ موقعیت اقتصادی و اجتماعی از اراده و  استقلال خوبی برخوردار هستند.

غلامعلی زاده یادآور شد: در حال حاضر 150 دختر مجرد دیگر نیز پشت نوبت دریافت فرزندخواندگی از بهزیستی شهر تهران قرار دارند و با توجه به نوع تقاضا و همچنین فرزندان حاضر در بهزیستی به تدریج به درخواست آن ها پاسخ داده می‌شود.

وی در ادامه به تشریح شرایط فرزندخواندگی پرداخت و اضافه کرد: شرایط اصلی فرزندخواندگی برای همه گروه‌ها ثابت است و برای دختران مجرد متقاضی فرزندخوانده نیز دارا بودن سن بالای 30 سال، برخورداری از حسن شهرت و همچنین داشتن استقلال مالی و اقتصادی از جمله فاکتورهای مهم است.

دیدگاه تان را بنویسید