مدیر تیم ملی فوتبال امید در گفت و گو با جی پلاس؛

استیلی: حضور یادگار امام (س) در مراسم بدرقه نشان از توجه شان به ورزش دارد/ امیدوارم به المپیک برویم

مدیر تیم ملی فوتبال امید می گوید حضور حجت الاسلام و المسلمین در مراسم بدرقه و تجلیل از کاروان ایران انگیزه ورزشکاران را بالا برده و در عین حال نشان از توجه یادگار امام (س) به ورزش دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی های آسیایی جاکارتا تحت الشعاع حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی برگزار شد. او در این مراسم اسامی تعدادی از ورزشکاران ایران در رشته های مختلف را نام برد و اعلام کرد که منتظر درخشش آن ها در بازی های آسیایی است تا مانند تیم ملی فوتبال دل مردم شاد شود.

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید نیز به همراه بازیکنان ایران در این مراسم حاضر بود. او و تیمش زودتر از کاروان ایران به جاکارتا می روند تا چهار روز زودتر از مراسم افتتاحیه نخستین مسابقه خود را مقابل عربستان برگزار کنند.

استیلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ ضمن تشکر از یادگار امام (س) به خاطر حضور در مراسم بدرقه گفت: حاج سید حسن آقا خیلی لطف داشتند و در این مراسم شرکت کردند. حضور او انگیزه ورزشکاران را بالا برد. او قبلا ثابت کرده که یک ورزشکار و ورزش دوست تمام عیار است. در مراسم بدرقه اطلاعاتش را در همه رشته ها به رخ کشید. مهم ترین قسمت از این برنامه صحبت های یادگار امام(س) بود که روی تک تک ورزشکاران اثر گذاشت و همه آن ها برای درخشش در این مسابقات انگیزه گرفتند.

او درباره اصطلاحات فوتبالی که یادگار امام(س) به کار برد نیز می گوید: ایشان کاملا فوتبالی است و به ورزش های دیگر هم توجه دارد. شاید خیلی ها به اندازه او ورزشکاران را نشناسند اما یادگار امام(س) همانند جد بزرگوارش ورزش دوست است.

مدیر تیم فوتبال امید با تاکید بر اینکه تصمیم فدراسیون در اعزام تیم زیر ۲۱ سال به بازی های آسیایی تصمیم درستی بوده است ادامه داد: ما به بازی های تدارکاتی نیاز داریم. بازی های بین المللی به ما کمک می کند. امیدوار هستیم با حمایت مسئولان بتوانیم بعد از چهار دهه به المپیک راه پیدا کنیم. 

او درباره کارشکنی برخی از تیم ها در دادن بازیکن به تیم ملی امید نیز خاطرنشان کرد: اکثر تیم ها بازیکن دادند. فقط تیم نساجی بود که بازیکنش را نداد. تراکتورسازی هم در لحظات آخر رسیدند. نورافکن و شکاری هم از سوی باشگاه هایشان اجازه ندادند که به تیم امید اضافه شوند.

دیدگاه تان را بنویسید