اطلاعیه باشگاه پرسپولیس برای هواداران

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران خواست ضمن به تصویر کشیدن فرهنگ بالای پرسپولیسی، با تشویق‌های خود، سرخپوشان را به رغم مشکلات ناشی از محرومیت در مسیر موفقیت قرار دهند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران خواست ضمن به تصویر کشیدن فرهنگ بالای پرسپولیسی، با تشویق‌های خود، سرخپوشان را به رغم مشکلات ناشی از محرومیت در مسیر موفقیت قرار دهند. در این اطلاعیه که به مناسبت برگزاری اولین بازی خانگی سرخپوشان در این فصل صادر شد، آمده است:

پرسپولیس در سال‌های اخیر در کنار تلاش بازیکنان، درایت کادر فنی و تدابیر مدیریتی، با حمایت و پشتیبانی هواداران خود به موفقیت‌های بزرگ دست یافته است.

دو قهرمانی متوالی، حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا و ثبت رکوردهای جدید در کنار کسب عناوین برترین‌ها، بدون این حمایت یکپارچه، امکانپذیر نمی‌شد.

باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس با حمایت هواداران، عزم خود را برای ادامه این افتخارات جزم کرده است. البته تردیدی نیست که بروز مشکلاتی چون محرومیت از نقل و انتقالات و جدایی تعدادی از بازیکنان اصلی‌، کار را سخت‌تر می‌کند. در این شرایط حمایت و تشویق هواداران و دور ماندن مجموعه خانواده پرسپولیس از حواشی و تنش‌ها که مورد تأکید ویژه باشگاه و کارشناسان قرار دارد ارزش مضاعفی می‌یابد.

 بر همین اساس از هواداران می‌خواهیم در تمام عرصه‌ها از شبکه‌های مجازی گرفته تا هواداران عزیزی که با حضور در ورزشگاه، وظیفه تشویق و حمایت از تیم و انرژی بخشیدن به سرخپوشان را دارند، یار و یاور تیم باشند. در شرایط کنونی اهمیت بسیاری دارد که از مسائل حاشیه‌ای و تنش‌ها دور باشیم و هواداران می‌توانند به ترویج این مساله کمک زیادی کنند. آنچه در شرایط کنونی بیش از هر چیز به آن نیاز داریم آرامش و تمرکز تیم و تشویق آنها با حضور هواداران است.

 امیدواریم از این منظر بار دیگر شاهد فرهنگ و انرژی بالای پرسپولیسی‌ها باشیم و هواداران پرسپولیس در این امر همچنان زبانزد فوتبال ایران باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید