میرشاد ماجدی: کار استقلال در لیگ هجدهم بسیار سخت است

سرپرست اسبق استقلال می‌گوید کار این تیم در لیگ برتر هجدهم بسیار سخت است، چرا که دو - سه روز مانده به شروع لیگ مدیرعامل تیم تغییر کرد و استقلال همچنان مشکل نیروی انسانی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، میرشاد ماجدی؛ سابقه او در فوتبال ایران کاملا مشخص است. مردی که سال قبل سرپرست خونه به خونه بابل بود اما پس از جدایی از این تیم اتهاماتی به او زدند که دور از ذهن است. وقتی با ماجدی تماس گرفتیم و از او سوال کردیم که چرا به او اتهام گرفتن پول از بازیکنان را زده اند خنده ای کرد و گفت: «واقعا متاسفم. من از بازیکنان پول گرفتم؟ من اصلا نمی خواهم درباره خونه به خونه، مالک آن و هر آنچه که اتفاق افتاده حرف بزنم. آنجا یک سری خاطرات داشتم که همه را از ذهنم پاک کردم.»

به میرشاد گفتیم که اما دارند به شما تهمت می زنند که او این واکنش را نشان داد: «جامعه ما عاقل تر از این است که حرف هایی اینچنینی را باور کند. مردم می دانند من چه کاره هستم و اصلا نیازی نمی بینم که بخواهم در این باره توضیحی بدهم. برای من کسر شان است که بخواهم وقت خودم را برای این چرندیات تلف کنم. واقعا خاطره ای که با خونه به خونه داشتم از حافظه ام پاک کرده ام. آنقدر اتفاقات در آنجا عجیب و غریب بود که اصلا نمی خواهم فکری درباره خونه به خونه بکنم.»

از سرپرست اسبق استقلالی ها درباره شرایط این تیم سوال کردیم که او گفت: «من به عنوان یک هوادار و از بیرون با خوشحالی تیم خوشحال و از شکست تیم ناراحت می شوم. امیدارم که اتفاق های خوبی برای این تیم بیفتد.»

از ماجدی پرسیدیم که هواداران استقلال انتظارات زیادی دارند. پس از دو بار قهرمانی پی در پی پرسپولیس آنها به کمتر از قهرمانی راضی نمی شوند که ماجدی این واکنش را نشان داد: «در زندگی دو مقوله داریم که یکی حقیقت است یکی واقعیت. تیم سه روز مانده به شروع رقابت های لیگ مدیرعاملش عوض می شود. کار استقلال خیلی سخت است.یادمان باشد که امسال استقلال باید در چند جام بجنگد. ضمن اینکه از لحاظ نیروی انسانی هم خیلی ضعف ها وجود دارد. ضعف هایی که باعث می شود به هواداران هم منتقل شود و گاها توهین ها جای خیلی از چیزها را بگیرد.»

وزیر ورزش پرسپولیسی است. این باور خیلی از هواداران استقلال است. وقتی با میرشاد ماجدی این موضوع را مطرح کردیم او گفت:«من سال ها در کار مدیریت بوده ام. سال قبل پرسپولیس و استقلال نتایج خوبی گرفتند و این برگه برنده ای برای وزارت ورزش بود. حالا کدام آدم عاقلی می آید بر عکس این کار کند؟ من که فکر نمی کنم وزیر پرسپولیسی یا استقلالی و نگاهش رنگی باشد.»

ماجدی در پایان درباره کارلوس کی روش هم گفت: «درباره کی روش من و خیلی از کسان دیگر تصمیم گیرنده نیستیم و ذهنیتی که داریم که خریدار ندارد. از نظر من او در ایران خوب کار کرده است. ما قرار نبود در جام جهانی اسپانیا و پرتغال را ببریم. امیدوارم در آستانه جام ملت ها همه چیز به نفع ایران باشد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید