جلالی: چهار بازیکن به تیم‌ ‌ملی امید داده‌ایم/ چالش‌های زیادی پیش روی ما است

سرمربی تیم پیکان می‌گوید به خاطر قولش به حمید استیلی حاضر شد تا بازیکنانش را در اختیار تیم ملی امید قرار دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان پیش از این دیدارتیمش مقابل سایپا گفت: من فکر می‌کنم شرایط لیگ سخت است و لیگی که با شانزده تیم آغاز شده با شانزده تیم به اتمام نرسد. چالش‌های زیادی پیش روی ما است. ما چهار بازیکن به تیم‌ ‌ملی امید داده‌ایم  که احتمال داشت در بازی فردا به میدان بروند اما با توجه به قولی که به استیلی داده بودیم این بازیکنان را به تیم‌ ‌ملی امید تحویل دادیم.

او ادامه داد: سه ماه پیش با سایپا بازی کردیم و در آن بازی موقعیت های زیادی از دست دادیم. الان وضعیت متفاوتی نسبت به آن موقع داریم. سعی می‌کنیم از تمام موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم. در این لیگ از خودمان توقعات زیادی داریم. باید در بازی‌های ابتدایی لیگ که سنگین هم هستند امتیازات زیادی بگیریم که در ادامه جایگاه خوبی پیدا کنیم و برایش مبارزه کنیم.

جلالی درباره بازی با سایپا هم گفت: بازی با سایپا همیشه حساس است. لازم است بگویم به خاطر حس درونی خوبی که به علی دایی از زمانی که به عنوان بازیکن پیش من بود امیدوارم یک بازی خوب و سربلند برای هردوی ما باشد. در هفته اول نمی‌شود درباره لیگ تحلیل کرد و فقط می‌توان گفت چه تیمی چه بازیکنانی دارد.

دیدگاه تان را بنویسید