گفت و گوی جی پلاس با بانوی تیرانداز ایران در بازی های آسیایی؛

الهه احمدی: انتظارات بالاست اما قول قهرمانی نمی دهم / کاش تعداد بانوان در بازی های آسیایی بیشتر از مردان شود

بانوی مدال آور ایران در بازی های آسیایی گوانگژو کره جنوبی می گوید نمی تواند قول قهرمانی در جاکارتا را بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ الهه احمدی یکی از امیدهای کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 جارکاتا است که در دوره گذشته این بازی ها صاحب سه نشان نقره و یک برنز شد.

حضور یادگار امام در مراسم بدرقه موجب افزایش انگیزه کاروان ایران شد

این بانوی تیرانداز که در مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی های آسیایی مورد تقدیر مدیران ورزشی و همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی قرار گرفت، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ با تقدیر از حضور مسئولان از جمله یادگار امام(س) می گوید: برگزاری این مراسم و حضور مدیران نشان از اهمیت این مسابقات دارد. همه امیدواریم نتایج خوبی در جاکارتا حاصل شود و موجبات خوشحالی مردم را فراهم کنیم. از سید حسن خمینی هم تشکر می کنم که برای انگیزه دادن به ورزشکاران ایران در این مراسم حاضر شد و روحیه آن ها را بالا برد.

مسئولان اعلام کردند در سختی ها کنار ورزشکاران هستند

احمدی با بیان اینکه مسئولان با شرکت در مراسم بدرقه حمایت خود را اعلام کردند، گفت: قهرمانی و موفقیت در تورنمنت های بزرگ دشوار است. اهمیت دادن مسئولان به این موضوع، این دلگرمی را در ورزشکاران به وجود می آورد که در روزهای سخت هم کنار ورزشکاران هستند.

اکثر قهرمانان تیراندازی در آسیا هستند

او درباره کسب مدال در این رقابت ها و ارتقاء مدال هایش از نقره به طلا نیز تاکید کرد: من قول قهرمانی هم نمی دهم چرا که بخش زیادی از قهرمان های تیراندازی در آسیا هستند.

می دانم انتظارات بالاست اما قول قهرمانی نمی دهم

احمدی در واکنش به اینکه همه انتظار کسب مدال از او دارند، می گوید: می دانم انتظارات بالاست و خودم هم این انتظار را روی شانه هایم احساس می کنم. تمام هدف کاروان قهرمانی و کسب مدال است اما نمی توان قول قهرمانی داد. با این وجود تلاش می کنم موجب خوشحالی مردم شوم.

کاش روزی برسد تعداد بانوان در بازی های آسیایی بیشتر از مردان شود

این بانوی ورزشکار درباره افزایش تعداد بانوان ورزشکار در کاروان اعزامی به جاکارتا نیز می گوید: خیلی اتفاق خوبی است که تعداد بانوان افزایش داشته است. کاش روزی برسد تعداد بانوان بیشتر از مردان شود. همانطور که الان در کنکور حضور بانوان پررنگ تر و موفقیت آمیز تر است.

دیدگاه تان را بنویسید