رییس شرکت توزیع برق کرمانشاه اعلام کرد؛

شهریور ماه قطعی برق تمام می شود

رییس شرکت توزیع برق کرمانشاه اعلام کرد که با خنک شدن هوا در اوایل شهریور ماه قطعی برق در استان پایان خواهد یافت و ساعت کار ادارات نیز به حالت قبلی باز خواهد گشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا مرادی مجد اظهار داشت: اعمال قطعی برق ارتباط مستقیم با گرمای هوا و میزان مصرف مردم دارد، از این رو با کاهش دمای هوا روند قطعی برق نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای کرمانشاه در حال خنک شدن است، افزود: روند خاموشی در استان کرمانشاه از روز گذشته کاهش یافته است به نحوی که خاموشی های دیروز نسبت به پنجشنبه 50 درصد کمتر بود.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق کرمانشاه یادآور شد: با توجه به پیش بینی های هواشناسی به نظر می رسد با کاهش دمای هوای از نیمه مرداد ماه خاموشی ها نیز سیر نزولی داشته باشد و تا ابتدای شهریور ماه به صفر برسد.
مرادی مجد با بیان اینکه صنایع و مردم در زمینه صرفه جویی همکاری خوبی دارند، گفت: صنایعی که میزان مصرف خود را در ساعت های اوج مصرف کاهش دهند مشوق هایی را دریافت خواهند کرد.
 
وی در رابطه با گلایه صنایع در رابطه با قطعی برق و خسارت های وارده به آنها توضیح داد: پیش از قطعی برق صنایع از طریق سامانه پیامکی و تماس تلفنی به آنها اطلاع خواهیم داد تا از بروز خسارت های احتمالی به آنها جلوگیری شود.
 
به گفته وی ، پس از تغییر ساعت کار ادارات 35 مگاوات و همکاری صنایع 30 مگاوات در مصرف برق استان کرمانشاه صرفه جویی شده است.
 
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 14 شهرستان، 32 شهر و 2 هزار و 622 روستا است.

 

دیدگاه تان را بنویسید