گزارش جی پلاس؛

نقشه مدیران استقلال برای مبلغ رضایت نامه حسینی/ حساب استقلال برای خرید بازیکن شارژ می شود

مدیران استقلال از محل صدور رضایت نامه 400 هزار دلاری مجید حسینی، اقدام به خرید یک بازیکن خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ استقلال در نهایت با انتقال مجید حسینی به اروپا موافقت کرد تا بالاخره این مدافع که خواهان انتقال به ترکیه بود راضی شود و هم مبلغی را به جیب بزند.

با این انتقال، آبی پوشان پایتخت به جای 100 هزار دلار که مبلغ هنگفتی به شمار نمی رود، حدود 400 هزار دلار به دست می آورند که حدود 4 میلیارد تومان می شود.

با رفتن حسینی از استقلال یک جای خالی جدید در خط دفاعی این تیم ایجاد می شود اما استقلال فعلا برنامه ای برای گرفتن بازیکن در این پست ندارد و به دنبال ترمیم خط حمله و خط هافبک خودش است.

آبی پوشان با جدایی تیام، به طور جدی خواهان به خدمت گرفتن مرتضی تبریزی شدند که برای جذب او ذوب آهن درخواست 1.8 میلیارد تومان کرده و موافقت استقلال هم حاصل شده است. علاوه بر این استقلال باید مبلغی را هم به این مهاجم پرداخت کند تا توافق با تبریزی هم حاصل شود که در نهایت این انتقال بیش از 4 میلیارد تومان برای استقلال آب می خورد.

با توجه به این اتفاقات، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره چگونگی پرداخت این مبلغ به خبرنگار ورزشی جی پلاس می گوید: هنوز درباره نحوه پرداخت به توافق نرسیدیم اما استقلال مبلغ رضایت نامه تبریزی را از طریق پولی که از صدور رضایت نامه حسینی به دست می آورد، پرداخت می کند.

او تاکید کرد: ما خواهان همه پول هستیم تا از ان استفاده کنیم اما هنوز صحبتی انجام نشده است. استقلال با دریافت مبلغ رضایت نامه مجید حسینی مشکلی برای پرداخت مبلغ رضایت نامه مرتضی تبریزی ندارد.

دیدگاه تان را بنویسید