بدهی ۴ بازیکن تیم بانوان استقلال و حق رشد قائدی پرداخت شد

رییس کمیته‌ تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال از اقدام استقلال برای پرداخت بدهی چهار بازیکن بانوان و حق رشد مهدی قائدی به منظور باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، طبق مصوبه کمیته‌ تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر موظف به پرداخت مطالبات شان به بازیکنان و مربیان پیشین خود از احکام صادر شده از سوی این کمیته‌ در شش ماه گذشته هستند اما با گذشت یک هفته‌ از شروع لیگ برتر روز گذشته (یک‌شنبه) کمیته تعیین وضعیت اعلام کرد همچنان تیم‌های استقلال، نفت مسجد سلیمان، پدیده، سپیدرود و گسترش فولاد به دلیل اجرا نکردن تعهدات‌شان نمی‌توانند در هفته‌ دوم از بازیکنان جدیدشان استفاده کنند.

روزبه وثوق احمدی درباره پرونده‌های قطعی استقلال در این کمیته‌، اظهار کرد: پنج پرونده استقلال حل و فصل نشده که چهار مورد مربوط به تیم بانوان استقلال و یک مورد هم مربوط به باشگاه توحید بوشهر است که مهدی قائدی را پرورش داده است.

او از مراجعه استقلال برای حل مشکلش خبر داد و گفت‌: این پرونده‌ها در شرف حل و فصل هستند. نماینده استقلال شماره حساب این افراد را از کمیته‌ تعیین وضعیت گرفته است تا این باشگاه به تعهداتش عمل کند.

رییس کمیته‌ تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره کل بدهی استقلال برای حل مشکلش، اظهار کرد: مجموع بدهی استقلال برای استفاده از بازیکنان جدیدش حدود ۱۰۰ میلیون تومان است که ۵۲ میلیون تومان مربوط به تیم بانوان و ۴۸ میلیون تومان هم مربوط به باشگاه توحید بوشهر است.

وثوق احمدی از حل مشکل گسترش فولاد خبر داد و گفت‌: گسترش فولاد بدهی محمد نصرتی را به نماینده این بازیکن پرداخت کرد و مجوز لازم برای این باشگاه صادر شد. هم‌چنین باشگاه سپیدرود رشت یک فقره چک در ازای شعبانی طلبکار این باشگاه صادر کرده است که منتظر تایید آن هستیم تا مجوز سپیدرود رشت را هم صادر کنیم.

او  در پایان صحبت‌هایش درباره مشکل پدیده مشهد و نفت مسجد سلیمان نیز، گفت‌: این دو باشگاه حدود ۸۰۰ میلیون تومان بدهکار هستند. برای باز شدن پنجره نقل‌ و انتقالات خود نیازمند پرداخت این بدهی‌ها هستند. در صورتی که هر کدام از باشگاه‌ها به تعهدات‌شان عمل نکنند در هفته‌ دوم نمی‌توانند از بازیکنان جدیدشان استفاده کنند.

دیدگاه تان را بنویسید