گزارش جی پلاس؛

گران ترین بازیکن لیگ برتر را بشناسید/ رفتن ابراهیمی و امیری جا را خالی کرد

با جدایی بازیکنان شاخصی مانند امید ابراهیمی و وحید امیری از لیگ برتر، حالا بازیکن جدیدی به عنوان ارزشمندترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران شناخته می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ بعد از جام جهانی 2018 روسیه که با نمایش خوب تیم ملی در این رقابت ها همراه بود، بازیکنان متعددی به تیم های مختلف خارجی منتقل شدند تا تقریبا لیگ برتر ایران چندین ستاره و بازیکن ارزشمند خود را از دست بدهد.

در فصل پنجره نقل و انتقالات تابستانی، وحید امیری، بهترین بازیکن لیگ برتر راهی ترابزون اسپور ترکیه شد تا فوتبالش را در این کشور ادامه دهد. این در حالی بود که امیری به خاطر بازی های خوب در تیم ملی و پرسپولیس جزء ارزشمندترین بازیکنان ایران هم شناخته می شد و مبلغ قراردادش با ترابزون اسپور چیزی در حدود 10 میلیارد تومان است.

از سوی دیگر امید ابراهیمی نیز راهی لیگ قطر شد تا در سال های آخر فوتبالش، چندین میلیارد تومان به دست آورد اما در عوض یکی از بهترین بازیکنان ایران هم به این شکل از چرخه لیگ برتر خارج شد.

تنها بازیکنی که امیدواری زیادی به لژیونر شدنش وجود داشت اما ایران را ترک نکرد، علیرضا بیرانوند بود. بیرانوند که اخیرا به عنوان بهترین دروازه بان ایران انتخاب شده، با رفتن امیری و ابراهیمی به ارزشمندترین فوتبالیست ایرانی لیگ برتر تبدیل شده است و از خارجی ها هم گران تر است.

البته این دروازه بان هم اعلام کرده در نیم فصل و با اتمام محرومیت پرسپولیس لژیونر خواهد شد.

سایت ترانسفر مارکت ارزش بیرانوند را دو میلیون دلار ارزیابی کرده است که معادل 16 میلیارد تومان است. 

دیدگاه تان را بنویسید