یک قابلیت جدید به نسخه اندروید اسکایپ اضافه شد

در روزهای اولیه ۲۰۱۸ بود که مایکروسافت قابلیت چت خصوصی با پشتیبانی از رمزگذاری سرتاسری (End-to-End) را برای اسکایپ معرفی کرد و حالا در جدیدترین بروزرسانی این سرویس، کاربران دیوایس‌های اندرویدی نیز می‌توانند از این قابلیت در پیام رسان ردموندی‌ها استفاده کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در سیستم ارتباطی End-to-End تنها دو طرف ارتباط قادر به خواندن پیام ها هستند و با توجه به امنیت بالای آن، کمبود این سیستم در اسکایپ کاملا احساس می‌شد. اما در کنار بخش چت خصوصی، بخش بلوتوث برنامه هم بهبودهایی داشته تا هنگام همگام سازی دیوایس‌های بی سیم با اپ شاهد مشکلات گذشته نباشید.

به همراه این موارد مایکروسافت در بروزرسانی اسکایپ اندروید سعی کرده باگ‌ها را برطرف کرده و یک تجربه پایدارتر برای کاربران به وجود بیاورد. نسخه 8.26 اسکایپ هر چند آپدیت بزرگی نیست ولی با تمرکز روی افزایش امنیت قدمی رو به جلو برای حفظ حریم شخصی کاربران به شمار می‌رود.

نسخه جدید اسکایپ اندروید را هم اکنون می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید. بد نیست بدانید مایکروسافت در یک ماه گذشته قابلیت‌های قابل توجهی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. آن‌ها بعد از درخواست‌های فراوان، تیک خوانده شدن پیام‌ها را بالاخره به اسکایپ آوردند و پس از آن نیز امکان ضبط مکالمات ویدیویی راهش را به برنامه پیدا کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید