گفت و گوی جی پلاس با جوان اول استقلال؛

سجاد آقایی: داور باید هافبک پیکان را اخراج می کرد/ استقلال می خواهد بهترین تیم آسیا شود

هافبک جوان استقلال می گوید داور باید به خاطر تکل بدی که هافبک پیکان روی پای او زد، از کارت قرمز استفاده کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ استقلال در نخستین بازی خود در لیگ برتر با ترکیبی متفاوت نسبت به فصل گذشته به میدان رفت. وینفرد شفر در این دیدار به دلیل مصدومیت بازیکنانش و ناکامی در جذب بازیکن جدید، از چندین بازیکن جوان استفاده کرد که همه این بازیکنان تمجید و تحسین سرمربی آلمانی استقلال را به دنبال داشت.

سجاد آقایی یکی از بازیکنان جوان استقلال در این بازی بود که شفر او را از ابتدا به زمین فرستاد. این هافبک تهاجمی و جنگنده از ابتدای بازی در تمام درگیری های وسط زمین حضور داشت و شانس آورد که تکل خشن هافبک پیکان که به ساق پای او اصابت کرد، منجر به مصدومیت بلندی مدتی برای این بازیکن جوان نشد.

او علاوه بر حضور در تمام صحنه های وسط زمین، می توانست با شوت سرکش و از راه دور خود دروازه وحید شیخی ویسی را هم باز کند اما این ضربه با کمی خطا از کنار دروازه به بیرون رفت. نمایش خوب او در نخستین بازی تحسین شفر را هم به دنبال داشت. آقایی اگر خوش شانس باشد می تواند در مدت زمانی که استقلال از کمبود بازیکن و هافبک تهاجمی رنج می برد، خودش را به ترکیب اصلی استقلال تحمیل کند.

سجاد آقایی در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ با قدردانی از تعریف و تحسین شفر از او، اظهار کرد: باید از سرمربی تیم تشکر کنم. او با میدان دادن به من ریسک کرد. در طول دوران آماده سازی دقایق زیادی با هم صحبت کردیم تا مهیای حضور در این میدان شوم. استقلال تیم بزرگی است و بازی دادن به بازیکن جوان به این راحتی ها نیست.

او درباره نقش بازیکنان با تجربه استقلال در این دیدار می گوید: همه بازیکنان داخل زمین با تجربه تر از من بودند. هر کدام نکته ای را به من گفتند و باعث شدند رفته رفته در طول بازی بهتر شوم. در وسط زمین بازیکنان باتجربه مقل فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری کمک زیادی به من کردند تا خودم باشم و استرس نگیرم.

این بازیکن جوان و 18 ساله، درباره صحنه برخورد با هافبک پیکان که می توانست منجر به مصدومیت بلند مدت او شود، به جی پلاس گفت: بازیکن پیکان تکل بسیار بدی را زد. اگر تکل او مستقیم به ساق پای من می خورد شاید الان در وضعیت دیگری بودم. داور در این صحنه خوب عمل نکرد و می توانست کارت قرمز را نشان دهد. در هر حال خدا را شکر می کنم الان مشکلی ندارم و می توانم به فوتبالم ادامه دهم و در خدمت استقلال باشم.

آقایی با بیان اینکه از تساوی برابر پیکان ناراحت است، افزود: مستحق برد بودیم. موقعیت های بیشتری نسبت به پیکان داشتیم اما بدون شک بازی ایده آلی را انجام ندادیم. سعی کردیم بهتر و هماهنگ تر باشیم اما در ابتدای فصل اینگونه مسائل طبیعی است چرا که تیم ها در فصل بدنسازی به سر می برند. باید از بدنساز آلمانی تیم هم تشکر کنم که به خوبی تیم را مهیای فصل جدید کرد.

این هافبک جوان در واکنش به اینکه احتمالا در هفته های بعد و با اضافه شدن هافبک های باتجربه به تیم نیمکت نشین شود، هم تصریح کرد: این موضوع به سرمربی تیم بستگی دارد. او هر تصمیمی بگیرد برای من قابل احترام است. به ما ثابت شده که او بیشترین کمک را به من و سایر بازیکنان جوان می کند. تمام هدفم کمک به استقلال و پیشرفت در این تیم است. هر اتفاقی که بیافتد، همه از آن راضی هستند.

او درباره شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نیز به جی پلاس گفت: ما برای کسب جام فصل را شروع کردیم و می خواهیم بهترین تیم آسیا و ایران شویم. این پتانسیل در تیم وجود دارد چرا که مربی با دانش و با تجربه ای مثل شفر را داریم. از طرفی بازیکنان ما بسیار باتجربه هستند که می تواند در این راه به سود استقلال باشد.

دیدگاه تان را بنویسید