افشاگری بی سابقه مدیرعامل خونه به خونه در صدا و سیما!/ آه و اشک مردم بابل جواد نکونام و تاج را تنبیه می کند

مالک باشگاه خونه به خونه بابل طی اظهار نظری آتشین خیلی از دست های پشت پرده را رو کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛  قاسم حسن زاده پس از آنکه نتوانست در مراجع قانونی حقانیت تیم خود را برای حضور در رقابت های لیگ برتر ایران ثابت کند ساعاتی پیش بر روی آنتن زنده صدا و سیما حاضر شد و دست به افشاگری زد!

 

قاسم حسن زاده بدون رعایت هیچگونه مسئله ای در شبکه 5  که به صورت تلفنی بر روی خط آمده بود اظهار داشت: به قاطعیت می گویم که مهدی تاج ملاقات های پی در پی را با جواد نکونام سرمربی نساجی داشت! آنها حتی برای حمایت از باشگاه نساجی خط کشی های زمین را عوض کردند تا از 16 متر به 20 متر تغییر پیدا کند؛ ما برای تمام گفته های خود سند داریم و آنها را به فدراسیون ارائه دادیم، اما آنها به ما گفتند که تمام این ماجرا ها را می دانند! اما چرا کاری نکردند؟!

قاسم حسن زاده و جواد نکونام

یکی از آشنایان کیانوش رحمتی بازیکن سابق استقلال تهران به نام سفلای به نزد بازیکنان راه آهن رفت و به آنها سکه هدیه داد! آن سکه ها در ازای صورت دادن خطای پنالتی بر روی بازیکنان تیم نساجی بود! بازیکنان راه آهن به صراحت به این مسئله اعتراف کردند! دیگر کمیته اخلاق چه باید می فهمید تا باور کند تبانی صورت گرفته است!؟

یقین ندارم که آه و اشک مردم بابل جواد نکونام و تاج را تنبیه خواهد کرد! ما هرگز در لیگ دسته یک بازی نمی کنیم! مگر رای همان چیزی شود که حقیقت دارد!

دیدگاه تان را بنویسید