صحبت‌های جدید مهاجمی که مغضوب رئالی‌هاست

کریم بنزما قصد ترک رئال مادرید را ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ در حالی که کریستیانو رونالدو رئال مادرید را ترک کرده و گرت بیل هم در آستانه ترک برنابئو قرار دارد، هواداران رئال انتظار داشتند که بنزما هم این تیم را ترک کند تا آن ها بتوانند یک مهاجم نوک دیگر را جانشین او کنند. اتفاقی که به نظر قرار نیست بیفتد چون بنزما قصد ترک این تیم را ندارد.

کریم بنزما در تازه ترین صحبت هایش می گوید:« پیش فصل بسیار خوب و پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم. می‌دانیم که تمرینات طاقت فرسایی را سپری می‌کنیم اما خبر داریم که این تمرینات در طول فصل به کمک مان خواهد آمد.

اینجا در رئال مادرید مثل همیشه باید برای فتح همه جام‌ها بجنگیم. به لحاظ فردی می‌خواهم بهتر از فصل گذشته باشم. برای ادامه دادن به تاریخ سازی در این باشگاه باید بیشتر تلاش کنم.»

بنزما ادامه داد:« سبک لوپتگی؟ می‌دانیم که او کسی است که دوست دارد تیمش مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد. او اصرار خاصی به بازپس گیری توپ هم دارد.

روی فشار تیمی روی حریف بلافاصله پس از لو دادن توپ. زمانی که به رئال مادرید پیوستم، برای بردن جام‌ها و عناوین مهم آمدم اما تصور نمی‌کردم اینقدر جام ببرم. از همان ابتدا می‌دانستم سال‌های دشواری در پیش دارم اما در بهترین باشگاه دنیا اوضاع همین است. خیلی خوشحالم. »

دیدگاه تان را بنویسید