ورزشگاه وطنی جوی شبیه آنفلید دارد

امید نمازی: شیوه بازی ما با فلسفه سال گذشته فرق دارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت که هدف این تیم رسیدن به عنوان قهرمانی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امید نمازی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نساجی گفت: قبل از همه چیز به مجموعه استان مازنداران تبریک می‌گویم که با وجود مربی مثل جواد نکونام توانسته‌اند این تیم را جمع کنند و کار را برای ما مشکل کردند. خود ما هم در نیمه دوم کمی مقصر بودیم و بی‌دقت کار کردیم اما در مجموع من از بازیکنانم راضی هستم و برد را به مجموعه ذو‌ب‌آهن تبریک ‌می‌گویم. اولین برد ذوب‌آهن در هفته اول در هفت سال اخیر بوده و این جای تبریک به همه دارد.

وی افزود: بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول بازی به طور کلی دست ما بود. 70 درصد مالکیت توپ داشتیم و توانستیم ضربه را هم به حریف بزنیم. از سمت راست روی فرار فخرالدینی حساب کرده بودیم و توانستیم روی همین هم به گل برسیم. بعد از گل هم توانستیم مدیریت کنیم و فضاهای باز را ببندیم. در نیمه دوم هم با تغییراتی که نساجی داشت، مجبور شدیم به لاک دفاعی برویم و در نهایت توانستیم یک پیروزی خوب را به دست بیاوریم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد جو ورزشگاه وطنی تصریح کرد: بهتر از این جو پیدا نمی‌شود. زمانی که در تیم ملی کار می‌کردم مقابل 80 هزار نفر بازی کردیم، اما این جو چیز دیگری است. فکر می‌کنم هر تیمی به این ورزشگاه بیاید کارش سخت است. ما تجربه خوبی داشتیم و به همه تبریک می‌گویم. استادیوم آنفیلد هم چمن مصنوعی و جوی شبیه به همین ورزشگاه دارد. شور اشتیاق موجود در استادیوم برای ما خیلی جالب بود.

نمازی در خصوص داوری این دیدار گفت: فکر می‌کنم داوران روز خوبی داشتند و بازی سختی برای آنها نبود. دو تیم بازی جوانمردانه‌ای انجام دادند و فکر نمی‌کنم بازی سختی برای داوران بود. قبل از آمدن به نشست هم به آنها بابت قضاوت خوبشان تبریک گفتم.

وی در خصوص اینکه تیمش در نیمه دوم عقب‌نشینی و بازی دفاعی را ارئه کرده است،‌ گفت: شما مطمئن باشید در طول فصل هم تیم ما عقب‌نشینی نخواهد داشت. در کار من حفظ توپ و دیگر تاکتیک‌ها وجود دارد. مشکل ما در این مسابقه این بود که دو بازیکن ما مصدومیت پیدا کردند و مجبور شدیم تغییراتی انجام  دهیم. با این تغییرات مجبور شدیم خود به خود عقب بیاییم و تیم نساجی هم انرژی زیادی گذاشت و ما را مجبور کرد که به عقب برویم و فضاها را پر کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه بازیکنان تیمش با یکدیگر هماهنگ نبوده‌اند،‌ عنوان کرد: این بازی اول ماست، ما فقط 40  روز تمرین کردیم. من کاملاً یک روش بازی دیگر به ذوب‌آهن آورده‌ام و شیوه بازی ما با فلسفه سال گذشته فرق دارد. تا بچه‌ها هماهنگ شوند وقت می‌برد و مطمئن باشید ما برای همه جبهه‌ها چه لیگ و چه جام حذفی آماده خواهیم بود. ضمن اینکه در این ورزشگاه کار خیلی‌ها مشکل می‌شود، چه پرسپولیس باشد، چه استقلال. چون جو کاملا به سود نساجی است. قطعاً ما رفته رفته بهتر می‌شویم. کار آسانی نداریم و می‌دانیم باید بهتر شویم.

نمازی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه ایا قول قهرمانی می‌دهد یا خیر؟ گفت: هدف ما اگر قهرمانی نباشد، نباید در ورزش شرکت کنیم. من نمی‌توانم قول بدهم و هر کسی هم قول بدهد کار اشتباهی می‌کند. در ورزش ممکن است هزار اتفاق بیفتد. هدف‌مان این است که برای قهرمانی برویم و از مقام سال پیش که نایب قهرمان شدیم، یک پله بالا برویم. از طرفی هم جام حذفی و لیگ قهرمانان را داریم و سعی می‌کنیم بهترین نمایش را داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید