خداداد عزیزی در آستانه دیدار تیمش با سایپا: شرایط مطلوبی نداریم/ اهل سیاه نمایی نیستم

سرمربی سپیدرود رشت خاطرنشان کرد که تیمش بدنسازی چندان مناسبی نداشته و از نظر آمادگی جسمانی در شرایط مطلوبی قرار ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، خداداد عزیزی پیش از دیدار تیمش برابر سایپا اظهار کرد: این بازی برای ما سخت است. سایپا تیمی است که چندین سال در فوتبال ما است و از لحاظ سخت‌افزاری تیم خوبی دارد. از نظر امکاناتی شرایط  خوبی دارند؛ سال‌هاست هزینه می‌کنند و تیم خیلی حرفه‌ای دارند. سال قبل هم با علی دایی دوست و هم‌بازی خوب من سهمیه گرفتند و شاکله اصلی تیم‌شان را حفظ کردند. ما بازی سختی داریم. سه هفته است که شروع کرده‌ایم و بدنسازی چندان مناسبی نداشتیم از نظر آمادگی جسمانی می‌دانیم آن شرایط مطلوب را نخواهیم داشت. 

خداداد اضافه کرد: درباره مسائل مالی باشگاه ما باید با مدیران باشگاه صحبت کنید. امیدوارم که اتفاقاتی که سال قبل برای سپیدرود و هوادارانش رخ داد امسال رخ ندهد. سال قبل سپیدرود با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو بود و شرایط خوبی نداشتند. من جو رشت را پیش از این ندیده بودم اما واقعا جو خیلی عجیب و غریبی دارد. حق مردم رشت است که یک تیم در لیگ برتر داشته باشند. سپیدرود تیم قدیمی است و رشتی‌ها حق‌شان است تیمی در لیگ برتر داشته باشند که مشکلات مالی نداشته باشد. امسال گروهی آمدند و باشگاه را در اختیار گرفتند و پس از کش و قوس‌های فراوان قرار شد هزینه کنند و تیم را نگه دارند. من امیدوارم تعهداتی که نسبت به بازیکنان ما اعلام شده آن‌ها را عملی کنند. از آن‌ها قول گرفتم که پرداختی‌های جدید هم داشته باشند و تعهدات‌شان عملی شود. تعهدات باشگاه نسبت به مربیان سابق هم پرداخت شده و فقط بازیکنان جدید می‌ماند که باید پرداخت شود. سپیدرود به این موضوع نیاز دارد که مشکلات مالی نداشته باشد و من سعی می‌کنم به این مساله زیاد ورود نکنم اما وقتی بازیکن پول نگیرد طبیعتا شما نمی‌توانید بازیکن را کنترل کنید. وقتی بازیکن کنار زمین می‌آید و می‌گوید من پولم را نگرفته‌ام شما نمی‌توانید با او برخورد کنید و از تیم کنارش بگذارید. چند بازیکن را می‌خواهید کنار بگذارید؟ اگر بخواهید با آن بازیکن هم مدارا کنید حرمت و تابو مدیریت شما می‌شکند. متاسفانه در فوتبال ما اکثر باشگاه‌ها با مشکل مالی مواجهند. من امیدوارم اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان کمک کنند و تیم را اداره کنند و مشکلات را حل کنند.

در ادامه این نشست خبری یکی از خبرنگاران از خداداد عزیزی پرسید آیا تیمش به کسب سهمیه فکر می‌کند یا خیر؟ که او گفت: ما تیمی هستیم که ۱۵ روز است بسته شده‌ایم و ۸ تا ۹ نفر بازیکن پارسال‌مان را نگه داشته‌ایم و تعدادی بازیکن هم جذب کرده‌ایم. شاید فرد دیگری جای من بود سیاه بازی می‌کرد و می‌گفت امسال سهمیه می‌گیریم، سال بعد قهرمان می‌شویم و سال بعدش هم قهرمان جام باشگاه‌های جهان می‌شویم. اما من اهل دروغ و هیجان نیستم. تلاش می‌کنیم تیم‌مان را در نیمه‌های جدول نگه داریم و در نیم فصل چند بازیکن خوب جذب کنیم تا تیم‌مان تقویت شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید