روند پرونده مجید حسینی طبق مقررات فیفا/ حسینی برای ترابزون اسپور بازی می‌کند

پرونده مجید حسینی و دو باشگاه استقلال تهران و ترابزون اسپور حالا به فدارسیون جهانی فوتبال کشیده شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ طی روزهای گذشته انتقال مجید حسینی به ترکیه یکی از موضوعات اصلی رسانه های مختلف در ایران و ترکیه بوده است.

پس از جذب وحید امیری توسط باشگاه ترابزون اسپور، این باشگاه برای تقویت بخش دفاعی خود نیز به دنبال مجید حسینی رفت و با این بازیکن با توجه به بند فسخ 100 هزار دلاری قرارداد امضاء کرد، اما باشگاه استقلال به این موضوع اعتراض داشت و همین سبب شد تا مدیران ترابزون اسپور برای حل پرونده، موضوع را به فیفا ارجاع دهند.

اما حالا این موضوع در فیفا چطور مورد بررسی قرار خواهد گرفت؟

در مرحله اول احتمالا تا چند روز آینده فدراسیون ترکیه ( از طرف باشگاه ترابزون اسپور ) از فدراسیون فوتبال ایران درخواست صدور ITC مجید حسینی را خواهد کرد.

در مرحله بعدی فدراسیون فوتبال ایران در مورد این درخواست از باشگاه استقلال استعلام خواهد گرفت و باشگاه استقلال هفت روز زمان خواهد داشت که به این استعلام پاسخ دهد.

در صورتی که پس از این دو مرحله درخواست صدور ITC مجید حسینی توسط باشگاه استقلال رد شود، فدراسیون فوتبال ایران هم ITC این بازیکن را صادر نخواهد کرد.

در این شرایط ، فدراسیون فوتبال ترکیه از فیفا درخواست می کند تا درخصوص مجید حسینی " دستور موقت " صادر شود.
 با صدور دستور موقت که توسط کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فیفا (PSC) صادر خواهد شد، مجید حسینی می تواند برای ترابزون اسپور در لیگ ترکیه بازی کند ولی این به معنای تمام شدن پرونده نیست و باشگاه استقلال می تواند شکایت خود را به فیفا ارائه دهد و آنها هم ظرف مدت 60 روز نظر نهایی خود را اعلام خواهند کرد.

دیدگاه تان را بنویسید