اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره مراسم برترین‌های فوتبال ایران

باشگاه پرسپولیس در پی برگزاری مراسم برترین‌های لیگ ۹۷-۹۶ و کسب عناوین و جوایز متعدد توسط باشگاه و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در این اطلاعیه آمده است: «هواداران فهیم، عزیز و صبور باشگاه بزرگ فرهنگی و ورزشی پرسپولیس.

خدا را شاکر هستیم که باشگاه پرسپولیس در مراسم معرفی برترین‌های فوتبال هفدهمین دوره لیگ برتر کشور نیز خوش درخشید و دل شما هواداران و مردم، عزیز را شاد کرد.

این افتخارات در شرایطی بسیار سخت به دست آمد. در حالی به ناحق برای یک سال از نقل‌وانتقالات محروم شدیم که آثار آن با عدم امکان جذب بازیکنان مورد نیاز، برای دو فصل گریبانگیر باشگاه و تیم شد. شما عزیزان پس از سال‌ها حضور در کنار فوتبال و پرسپولیس به خوبی می‌دانید، بهترین زمان جذب بازیکنان جدید، قبل از شروع فصل فوتبال است و در نیم‌فصل بازیکن واجد شرایط کمتری را می‌توان شناسایی کرد، چون اکثر بازیکنان دارای قرارداد هستند.

از سوی دیگر بدهی‌های کمرشکن که می‌توانست موقعیت تیم را با خطرهایی جدی مانند کسر امتیاز، عدم دریافت مجوز حرفه‌ای‌سازی، خروج از رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا روبه‌رو ساخته و از همه مهمتر حاشیه‌هایی را برای از هم پاشیدن تیم به وجود ‌آورد مسائل بسیار مهمی بودند که باشگاه به لطف خدا بر آنها فائق آمد.

هواداران عزیز، همه افتخارات با حمایت‌های بی‌دریغ شما و درایت و همدلی و سعه صدر هیئت مدیره پرتلاش باشگاه که با تعامل زبانزد، مشکلات را مدیریت ‌کردند، حاصل گردیده است. به دست آوردن عناوینی چون؛ بهترین دروازه‌بان، بهترین دفاع، بهترین مهاجم (آقای گل برتر)، بازیکن سال، سرمربی برتر و باشگاه برتر برای دومین سال پیاپی در کنار تکرار قهرمانی‌ها، کاری بسیار سخت، بزرگ و ارزشمند است.

بر خود لازم می‌دانیم از همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها و نهادهایی که در امر برگزاری مسابقات لیگ برتر تلاش ویژه‌ای داشته‌اند به ویژه وزارت محترم ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ فوتبال، کارکنان خدوم باشگاه، حامی مالی باشگاه، شرکت ایرانسل و شرکت مجری طرح اسپانسری، رسانه‌های ورزشی و کانون هواداران پرسپولیس تشکر و قدردانی کنیم.

امیدواریم هواداران حاضر در صحنه پرسپولیس، باشگاه و تیم محبوب‌شان را مثل همیشه مورد تشویق و لطف خود قرار داده و به ما کمک کنند تا از ورود حاشیه به درون باشگاه و تیم جلوگیری کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید