ساکت در تمرین مس سونگون حاضر شد+ عکس

دبیرکل فدراسیون فوتبال در تمرین تیم فوتسال مس سونگون حاضر شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتسال مس سونگون که در تهران به سر می برد، تمرینات آماده‌سازی خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا را در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار کرد.

محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در تمرینات این تیم اظهار داشت: بسیار خوشحالیم و به خود می‌بالیم که تیم مس سونگون، نماینده شایسته و پُرامید ایران در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا در آستانه این مسابقات با انبوهی از ستارگان ملی فوتسال کشور به خانه خود آمده است. امیدواریم در رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، قاره کهن بار دیگر شاهد درخشش و نمایش لیاقت بازیکنان پرتوان ایران عزیز تحت هدایت کادر فنی مجرب و شایسته این تیم باشد.

در ادامه حمید بی‌غم، سرمربی تیم مس سونگون با تقدیر از حمایت فدراسیون فوتبال، ابراز امیدواری کرد که این تیم در رقابت‌های قهرمانی باشگاههای آسیا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشد.

براساس قرعه‌کشی انجام شده در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، تیم مس سونگون نماینده ایران در این مسابقات در گروه D قرار گرفت و با تیم‌های بانک بیروت لبنان، AGMK ازبکستان و سیپر تاجیکستان هم‌گروه شد. مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از دهم تا بیست‌ودوم مرداد در اندونزی برگزار خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید