فناوری جالب واقعیت مجازی؛

کاربران سامسونگ به کره ماه می روند!

واقعیت مجازی کاربردهای زیادی دارد. به تازگی با استفاده از فناوری واقعیت مجازی سامسونگ کاربران می توانند با کره ماه آشنا شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در صورتی که به ماه علاقه داشته باشید و بخواهید با این کره بیشتر آشنا شوید، می توانید از فناوری واقعیت مجازی سامسونگ استفاده کنید. در روز پنجشنبه شرکت کره ای سامسونگ مرکزی را برای تجربه واقعیت مجازی در نیویورک با نام «A Moon for All Mankind» افتتاح کرد. 

در این مرکز لباس مخصوصی برای کاربران در نظر گرفته شده که به وسیله آن می توانند در هوا معلق شوند. سامسونگ برای تجربه واقعیت مجازی کره ماه از هدست Gear VR و گوشی هوشمند گلکسی S9 پلاس استفاده کرده است. 

یکی از فضانوردان سابق ناسا که در این پروژه با سامسونگ همکاری کرده به این نکته اشاره می کند که کاربران با وجود حضور در شهر نیویورک، می توانند به کره دیگری سفر کنند. 

در سال های اخیر واقعیت مجازی پیشرفت های مناسبی را تجربه کرده است و شرکت های مختلف مانند سامسونگ، گوگل و فیس بوک سرمایه گذاری های زیادی در این بخش انجام داده اند. سامسونگ با راه اندازی مرکز A Moon for All Mankind به دنبال معرفی قابلیت های واقعیت مجازی است.

هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ اغلب قادر به ردیابی حرکت های کاربر نیست. این برند کره ای برای بهبود تجربه کاربری افراد در سفر به کره ماه، از سنسورهایی برای سر و دست استفاده کرده است تا حس حرکت به کاربران منتقل شود.

در حالی که استفاده از سنسور برای سر و دست تجربه کاربری را بهبود می بخشد، تفاوت اصلی در سفر به ماه در این مرکز در نیویورک مربوط به لباس مخصوص آن است. این لباس باعث می شود افراد در هوا معلق شده و حس یک فضانورد را تجربه کنند. سامسونگ قصد دارد در آینده تجهیزات بیشتری را برای تجربه بهتر کاربران مورد استفاده قرار دهد.

دیدگاه تان را بنویسید