در گفت و گو با جی پلاس؛

سرمربی قهرمان فصل گذشته بسکتبال: تکلیفم در شهرداری مشخص نیست/ با تیم بدهکار قرارداد نمی بندم!

مهران حاتمی که فصل گذشته تیمش را قهرمان لیگ برتر کرده، از بی نظمی مالی تیمش ناراضی بوده و تمدید قراردادش را منوط به تسویه حساب با بازیکنان کرده است. او البته از حضور قطعی شهرداری تبریز در لیگ پیش رو خبر می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ در پایان زمان ثبت نام تیم ها برای فصل پیش روی لیگ برتر بسکتبال، پنج تیم به طور کتبی و سه تیم به طور شفاهی اعلام آمادگی کردند. تیم هایی که البته نام شهرداری تبریز به عنوان قهرمان در میانشان نیست!

تبریزی ها که فصل گذشته در حضور تیم‌های مدعی مهرام و پتروشیمی قهرمان شدند، هنوز وضعیت کاملا مشخصی ندارند و خبری از حضور یا عدم حضورشان در لیگ برتر نداده اند.

مهران حاتمی سرمربی این تیم در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، درباره شرایط تیمش برای فصل آینده توضیح می دهد: «آنطور که شنیده ام و می دانم، شهرداری تبریز قطعا در لیگ آینده حضور دارد و تیم‌‌داری می کند. اینکه چرا ثبت نام نکرده اند را نمی دانم و باید از مدیران این تیم سوال کنید.»

سرمربی قهرمان فصل گذشته درباره ادامه همکاری اش با این تیم نیز می گوید: « من دیگر با این تیم قرارداد ندارم و وضعیتم برای فصل آینده مشخص نیست. شرایطم را به مدیران تبریز گفته ام و در نهایت تصمیم با آن‌‌هاست.»

پیش از این برخی از بازیکنان شهرداری هم از عدم دریافت مطالباتشان حتی پس از قهرمانی شکایت داشتند. حاتمی در این باره نیز توضیح می دهد:« مرجع رسیدگی به قرارداد‌های بازیکنان که باشگاه است اما طی صحبتی که من داشتم، گفته شد ما 90 درصد قرارداد تمام بازیکنان را داده ایم و هرکس ادعایی غیر از این دارد باید به حسابداری بیاید و قراردادش را بیاورد تا تعیین تکلیف شود.»

حاتمی درباره ماندن یا نماندن خودش پس از قهرمانی در لیگ نیز می گوید: «من با تیمی که هنوز با بازیکنان فصل گذشته اش تسویه حساب نکرده، قرارداد نمی بندم. من قراردادم تمام شده و برای فصل پیش رو شرایطم را گفته ام و مدیران شهرداری تبریز باید در این‌باره تصمیم گیری کنند.»

به گزارش جی پلاس؛ در کنار شهرداری تبریز که هنوز با بازیکنانش تسویه حساب نکرده، تیم نایب قهرمان فصل گذشته هم هنوز وضعیت مشخصی ندارد. مهرام که پس از صحبت های پایان فصل گذشته مهران حاتمی و زدن اتهام دخالت در داوری‌ها از این مربی شکایت کرده، به دلیل عدم گرفتن نتیجه مطلوب، تهدید به کناره گیری دوباره از لیگ کرده اند. اتفاقی که چند سال پیش هم به دلیل مشکلات این تیم تهرانی با فدراسیون مشحون افتاد و حالا امکان دارد یک بار دیگر تکرار شود.

دیدگاه تان را بنویسید