خارش‌هایی که زنگ خطر بدن را به صدا در می‌آوردند/ خواب مرگ چیست؟/

برخى افراد مدام در بدن خود احساس خارش دارند و از دیگران درخواست دارند کمرشان را بخارانند، غافل از این حالت از وجود یک بیماری در بدن بر می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

هرگز در این وقت از روز نخوابید

یکى از بدترین عادت ها، خوابیدن هنگام غروب آفتاب است که در طب سنتى به خواب هلاکت معروف است؛ خواب در هنگام غروب و بى نظمى در ساعات استراحت موجب اختلال در عملکرد هورمون‌ها مى شود، افراد باید بین ساعت ٢١ تا ٢ صبح بخوابند تا عملکرد هورمون ها دچار مشکل نشود، اگر در طول روز احساس خستگى و خواب آلودگى داشتید دوش آب سرد بگیرید تا خواب از سرتان بپرد و سرحال شوید

رفلاکس معده چیست؟

رفلاکس در واقع بازگشت محتویات معده به مرى است؛ اغلب افراد وقتی غذایی ناسازگار با بدنشان می‌خوردند، دچار چنین حالتى مى‌شوند، این مشکل اصولا همراه با سوزش سردل، احساس درد همراه با سوزش زیر جناغ سینه همراه است.

عواملى که سبب بروز این بیمارى مى‌شود عبارتند از پرخورى و بلافاصله پس از مصرف غذا خوابیدن، پوشیدن لباس‌هاى تنگ که روى شکم و ناحیه کمر فشار وارد کند، ورزش شدید پس از مصرف غذا لذا کسانى که دچار این مشکل مى‌شوند باید از انجام این قبیل کارها پرهیز کنند تا مداوا شوند.

////

علت دل درد مدام دختران چیست؟

برخى از دختران مدام احساس دل درد و سر درد دارند، مطالعات نشان داده است که یکى از علت هاى دل درد در دختران تخمک گذارى دردناک در آن ها است، معمولا بین خونریزى هاى عادت ماهیانه مایعات و خونى آزاد مى‌شود که همراه با درد شدید است، این درد به هیچ وجه نگران کننده نیست.

یکى دیگر از علت‌ها عفونت هاى ادرارى است، راه درمان این دردها مصرف امگا است که ریتم قائدگى را تنظیم مى‌کند، قابل ذکر است از مصرف قرص هایى مانند ژلوفن پرهیز کنید زیرا باعث اختلالات تخمک گذارى در آینده خواهد شد.

////به بهانه زیبایى سلامتى را به خطر نیندازیم/علت بختک چیست؟/ به این دلائل بدنتان مدام خارش دارد/علت اسیدى شدن معده چیست؟

علت خارش شدید بدن

برخى افراد مدام در بدن خود احساس خارش دارند و مدام از دیگران درخواست دارند کمرشان را بخارانند، غافل از اینکه این نشانه‌اى از بیمارى در بدن او است، خارش شدید در تمامى بدن نشانه دهنده بیمارى کلیوى در بدن است، پزشکان علت این خارش را تجمع سموم در بدن مى‌دانند.

خارش در بدن نشان دهنده بیمارى هایى چون کلیوى، کبد، بیمارى نخائى و بیمارى سلیاکى است که نباید به سادگى از کنار آن گذشت و باید سریع اقدام به درمان کرد.

////به بهانه زیبایى سلامتى را به خطر نیندازیم/علت بختک چیست؟/ به این دلائل بدنتان مدام خارش دارد/علت اسیدى شدن معده چیست؟

استفاده از لنزهاى رنگى ممنوع

لنزهاى طبى منافذى دارند که قرنیه مى تواند از طریق آنها تنفس کند؛ زمانى که لنز به صورت رنگى ساخته مى شود براى یکپارچه شدن رنگ و زیبا شدن آن منافذش مسدود می‌شود، در این حالت دیگر اکسیژن و هوا از آن عبور نمى‌کند و به دنبال آن قرنیه با مشکل مواجه خواهد شد، آسیب به قرنیه خطرناک است و به سرعت پیشرفت مى‌کند چون قرنیه بدون رگ است و ترمیم آن راحت انجام نمى شود.

دیدگاه تان را بنویسید